Skocz do zawartości

[kierownica] poszukiwana lekka karbonowa


kosciczek

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

W najbliższym czasie zamierzam kupić nową kierownicę w kwocie do około 300zł. Proszę Was o pomoc gdyż jest tego wszystkiego za dużo, a nie chciałbym wydać pieniędzy w błoto. Kierownca musi być karbonowa z możliwością zamontowania rogów. Teraz posiadam Ritcheya WCS 31,8 (148g) i szukam czegoś lżejszego. Kierownca musi pasować do mostka WCS 4-axis w którym zamierzam póki co wymienić tylko śruby na ti aby było lżej.

Mam jedną propozycję, którą jest FSA K-Force 31,8.

Proszę wszystkich o swoje propozycje.

Napisano

Idz za ciosem, bierz wcs carbon'a. Z rogami roznie to bywa, ja od 2 sezonow na niej mam boplighty, koncowki minimalnie sie zdeformowaly, ( zauwazylem niedawno, jak zmienialem gripy) ale trzymaja, i to sie liczy :(

Napisano

FSA mozna urwac do 20g ale mozesz trafic na taka ktora wazy tyle ile twoja dotychczasowa, spotkalem sie z wagami od 126g do 146g (ta druga to moja docieta do 580mm)

 

Ciekawa propozycja wydaj sie byc http://cgi.ebay.com/Bontrager-Race-XXX-Lite-Carbon-Flat-Bar-110g_W0QQitemZ150383648004QQcmdZViewItemQQptZCycling_Parts_Accessories?hash=item2303905d04#ht_2485wt_941

 

Aczkolwiek z tego co sie orientuje sa mieszane opinie producent/uzytkownicy co do mozliwosci uzywania rogow.

Ten pierwszy twierdzi ze tak ci niektorzy ze nie (polamane koncowki).

 

Kolejna opcja:

http://cgi.ebay.com/Bike-MTB-Earldom-Handlebar-31-8MM-x-580-Carbon-105G-/270634542062?pt=Cycling_Parts_Accessories&hash=item3f031363ee

Napisano

Ta kiera Bontrager XXX wydaje się całkiem fajną propozycją, tylko jak ją kupię i połamię ją przez rogi to będę bardzo niepocieszony. Na alledrogo jest kiera FSA i waży realnie 125g przy 600mm szerokości i można ja ponoć skracać, a co najważniejsze można zamontowac rogi.

Napisano

Brałem w pewnym momencie pod uwagę Eastona EC90 ale nie jest pod rogi, a nie chciałbym jej połamać. Link który podałeś też jest pod 31,8 i wydaję mi się trochę wąska.

Hmm czyli FSA 125g-ok.4g to będzie coś pod 120g.

  • 1 miesiąc temu...
Napisano

Sorry ze pisze post pod postem, ale mam pytanie do kogoś mądrego który mi wyjaśni pewną sprawę odnośnie kiery FSA K-force.

Zamówiłem przez kupmla z UK właśnie taką kierownicę i jakie jest moje zdziwienie że jej długość to 640mm i tak też jest napiane na kierownicy, a nie 600mm jak jest w katalogach. Może mi ktoś bardziej obeznany w tym temacie coś podpowiedzieć?? Jeszcze jedna sprawa, a mianowicie waga kierownicy. Jak to mozliwe że przy tej szerokości waży tylko 122g?

Napisano

Kupowana na ebayu czy w 'sklepie'?

Na ebayu i nie tylko jest sporo jej podrobek w tym 640mm i fakt ze fsa nie podaje takiej dlugosci, te zazwyczaj waza ok 20g wiecej niz oryginal.

W tej sytuacji sprawa ma sie nieco inaczej, waga dobra ale dla 600mm :)

Napisano

Kupiona była na ebayu, ale koleś sprzedaje same częsci rowerowe i ma bardzo dużo komentarzy pozytywnych więc wydawał się uczciwy. Jeśli to podróbka to ciekawe jak będzie z jej wytrzymałością w szczególności przy tej wadze i nie wiadomo czy ma wzmocnienia do rogów. :)

Napisano

Odeślij, zażądaj zwrotu pieniędzy, wystaw odpowiedni komentarz i grzecznie podziękuj za współpracę...

 

Pamiętaj, że sztuczne zęby są droższe niż nieoryginalna kierownica

Napisano

Kiedys tez kupowalem ta kiere na ebayu uk, z tym ze byla to 600mm i 151g!!!!

Takze materialu bylo i to w nadmiarze, jezdzilem na niej z rogami i to po skroceniu o 20mm.

Szacuje ze jak przytniesz do 600 to ok 8-10g bedzie mniej, waga robi sie bardzo ciekawa ale chyba nie o to tu chodzi :thumbsup:

Napisano

Kurde teraz to już nigdy chyba nie można być pewnym czy się kupuje oryginał. <_< Waga mnie powaliła, bo gdybym ją skrócił to byłby niezły light. Napisałem do FSA i koleś odpisał że mam prysłać linka do aukcji. Zobacze jak to się rozwinie.

Napisano

Glowy nie dam za Far&Near ale zakladajac ze jest to chyba identyczny wyrob co KCNC scandium (ten sam projektant i ten sam material) to patrzac na spore grono ludzi z powodzeniem uzywajacych jej z rogami mozna wnioskowac ze powinno byc ok.

Na lb jest rower z kierownica far near i rogami, do tego wlasciciel ze sluszna waga, nie zglasza problemow.

 

Easton CT2 nie ma wzmocnien pod rogi.

 

Co oczywiscie nie oznacza ze jak sie je zalozy to kiera od razu sie rozsypie, niemniej duzo latwiej, dokrecajac rogi, mozna uszkodzic strukture carbonu.

  • 2 tygodnie później...
Napisano

Koleś okazał się chyba ok i zgodził się bez problemu na zawrot. Kierownica odesłana, a ja nadal zostałem bez niczego. :)

Teraz juz biorę pod uwagę kupno także mostku i chyba zrobię tak że:

* mostek KCNC SC Wing

* kiera scandium KCNC Bone lub Far and Near

Za Far&Near przemawia waga, ale nic nie wiem o tej firmie, ani nie znam opinie jak się zachowuje z rogami. Chyba że się zdecyduję na 25,4 wtedy Bone i doradzcie mi w jakim standardzie Wy śmigacie na swoich bikach. Wtedy uda mi się całkiem sporo urwać na wadze, ale czy warto bo im mniej materiału tym badziej miękka no chyba że się mylę. Dodam że moja waga to około 75kg na gotowo.

Napisano

Muszę się mocno zastanowić co z tym fantem zrobić. Teraz mam OS i jest ok, ale jak bedzie gdy przejdę na 25,4 to ciężko powiedzieć i do tego te lekkie rurki KCNC. Jeśli 25,4 to kolejne 10-15g w dół :)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...