kubaszwiecLBK Napisano 9 Września 2010 Udostępnij Napisano 9 Września 2010 Doradźcie czy to będzie ok. Wózek-http://allegro.pl/przerzutka-tylna-shimano-deore-rd-m592-sgs-shadow-i1206950298.html Klamkomanetki-http://allegro.pl/klamkomanetki-deore-m530-dual-control-s-eurobike-i1216573608.html widzę że tu jest tylko jeden przycisk jak się tu wrzuca bieg wyżej a jak niżej? Kaseta-http://allegro.pl/kaseta-shimano-deore-cs-hg-50-9rz-centrumrowerowe-i1210875404.html Mam korbę truvativ x-flow i niemam zamiaru jej w najbliższym czasie wymieniać. Mój budżet to ok.300zł i nie więcej jak będzie ok to napiszcie jak nie to doradźcie jaki inny zestaw. Z góry dzięki i pordrawiam!(jetem świeży i nie wiem jak dodac link,skopiujcie i wklejcie do wyszukiwarki) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qamal Napisano 9 Września 2010 Udostępnij Napisano 9 Września 2010 Wszystko będzie dobrze współpracowało. Co do klamko manetek to się zmienia przełóżenia za pomocą dźwigni hamulca. Oprócz tego że mozesz nim hamować to porusza się góra dół i w taki sposób zmieniasz przełożenia. Powinieneś zrozumieć o co mi chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubaszwiecLBK Napisano 9 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2010 tak już wiem;) dzięki za odp.a czy to jak tak lekko nacisnę na to to się zmieni?czy np.podczas hamowania przerzutka się zmieni?(mam nadzieje że jest inaczej) pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 9 Września 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Września 2010 Klamkomanetki dualcontrol są problematyczne właśnie z tego względu że możliwe są przypadkowe zmiany przełożeń podczas hamowania. Ja bym wolał manetki i klamki osobno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qamal Napisano 9 Września 2010 Udostępnij Napisano 9 Września 2010 Wszyscy tak piszą z tą przypadkową zmianą i mi jakoś się to nie przydarzyło nawet na wyboistych zjazdach.. Widać że ktoś puścił plotkę, a teraz wszyscy powtarzają. Co do zmiany przełożeń to prawa idzie leciutko prawie żadnych oporów nie ma a lewa klamko manetka trochę ciężej jednak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubaszwiecLBK Napisano 9 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2010 to teraz mam dylemat jakie wybrać klamkomanetki te co podałem link czy osobno klamki i osobno manetki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Welniak Napisano 15 Września 2010 Udostępnij Napisano 15 Września 2010 Weź klamki i manetki osobno. Jak przywalisz kierą w drzewo i coś z setu manetka i klamka uszkodzisz to kupujesz jedną część. Jeżeli rozwalisz cała klamkomanetkę to kupujesz tak jakby obie części co jest naturalnie droższe. Co do zmiany biegu podczas hamowania. Jeździłem kilka razy w terenie z manetkami DC i nie zdarzyło mi się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bender999 Napisano 15 Września 2010 Udostępnij Napisano 15 Września 2010 polecałbym klamki i manetki osobno ale miałęm kiedyś przyjemność testować DC i po chwili przyzwyczajenia jakoś się na tym jeździło nie zauważyłem aby podczas hamowania zmieniał mi się bieg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.