Blood Napisano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2010 Hexagon V6 - http://www.mudserwis.com/rower-kross-hexagon-v6-2010-p-410.html Level A2 XT - http://www.mudserwis.com/rower-kross-level-a2-disc-2010-p-415.html Szukam roweru do jazdy po mieście/lesie w stosunku 70/30. Zazwyczaj jeżdżę spokojnie, choć czasem lubię trochę przygazować na leśnych ścieżkach. Na pewno jak będę miał okazję poszaleć, to roweru oszczędzać nie będę. Szukam maszyny wytrzymałej i niezawodnej, mało awaryjnej, w której nie będę musiał co sezon czegoś wymieniać, ze względu na zużycie. Ja nie mam na razie planów, co do wymiany jakichkolwiek podzespołów. Na rowerach specjalnie się nie znam i nie wiem po prostu czy różnica między dwoma powyższymi będzie dla mnie wyczuwalna? Mam 187 cm wzrostu i waże 73 KG. Jeździć będę raczej w krótsze trasy, średnio kilka-kilkanaście km dziennie. Rzadziej wyprawy ~40 km. no i mam nie lada dylemat co wybrać. Nie ukrywam, że między 1100 a 1450 zł ( taką wytargowałem cenę ), jest spora różnica, ale czy ta cena będzie odczuwalna w trakcie jazdy? Wiem, że A2 ma hamulce hydrauliczne, a V6 mechaniczne, ale czy faktycznie jest różnica w używaniu? A2 ma amortyzator sprężynowo/olejowy, a V6 tylko sprężynowy, ale czy to jest odczuwalne dla laika rowerowego? Nie chciałbym po prostu wydać prawie 1500zł, potem spróbować pojeździć na V6 trochę i przekonać się, że różnicy prawie nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rastatajm Napisano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2010 Napisałeś Level XT - taki był w 2009, a podałeś link do 2010. Osobiście polecam model 2009 ma lepszy amortyzator od 2010, amortyzator XCR który reprezentuje minimum w kulturze pracy. Myślę, że warto dopłacić te pieniądze, ponieważ te hydrauliki są lepsze od mechaników, amor jak wspomniałem też jest lepszy, poza tym manetki i przerzutki - im lepszy tym trwalszy i dłużej działający precyzyjniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Corratec Napisano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2010 Za taką cenę to może poszukaj używanego bika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubek20 Napisano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2010 A niby czemu ma szukać używanego ? Posty nabijasz ? Do akiej częstej jazdy po mieście wybrałbym jakiegoś crossa (chyba że ten teren jest jakiś trudniejszy niż zwykła sciezka, to wtedy level A2 XT) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blood Napisano 10 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2010 Niestety modelu z 2009 roku nigdzie nie znalazłem, z ramą 21" ;/ kubek, generalnie jeżdżę po ścieżkach rowerowych i leśnych ścieżkach, ale wolę mieć osprzęt lepszy, ponieważ nie raz łapie mnie mania szaleństwa i jeżdżę po górkach ~50km/h i wolałbym żeby wtedy sprzęt nie zawodził A co do tych hamulców hydraulicznych - nie są przypadkiem kłopotliwe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
afly Napisano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2010 Niestety modelu z 2009 roku nigdzie nie znalazłem, z ramą 21" ;/ .... http://www.mudserwis.com/kross-level-a2-xt-2009-21-ostatnie-sztuki-p-61.html?osCsid=6a35352e903848facfcf9bb7b2b9d1a2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blood Napisano 10 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2010 Niestety poza moim zakresem cenowym. A co do tych hamulców hydraulicznych - nie są przypadkiem kłopotliwe? Tzn. czy nie są awaryjne ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.