ufon73 Napisano 2 Kwietnia 2010 Napisano 2 Kwietnia 2010 Witam co sądzicie o tym rowerku . Bardzo mi się spodobał zarówno z wyglądu jak i z ceny ... Jestem początkujący w dirtach i tych innych sprawach wiec ten rower chyba będzie dobry do jazdy po lesie i kilku hopach . Mam 174 wzrostu wiec jaki rower powinien być ? Zależy mi ta tym rowerze ale pytam się Was forumowiczów .Słyszałem od kolegi że te amortyzatory nie dadaja sie do dirtu a bardziej do streetu http://www.allegro.pl/item979768904_nowy_mongoose_fireball_dirt_street_tarcze_napinacz.html
toks89 Napisano 3 Kwietnia 2010 Napisano 3 Kwietnia 2010 cześć ja też chetnie podpinam sie do tej wypowiedzi bo sam szukam roweru dla siebie... zastanawiam sie wlasnie nad tym mongoosem albo nad northteckiem blade 2 http://www.allegro.pl/item985234965_extra_dirt_dual_northtec_blade_ii_ostatnie_okazja.html
KiCaK Napisano 6 Kwietnia 2010 Napisano 6 Kwietnia 2010 Według mnie najlepszym dla was rozwiązaniem będzie KROSS SIGN DS 2 jest to sprawdzony i porządny rower i w tym przedziale cenowym nie sądzę żebyście znaleźli coś lepszego lub możecie poszukać jakiejś używki choć lecz nie sądzę żęby w tych pieniądzach się udało. Ten wydaje się ciekawy tylko ten amorek to jakieś nieporozumienie http://allegro.pl/item986593929_rower_octane_one_void_dartmoor_street_dirt_dh.html To też może być ciekawe http://allegro.pl/item979548793_okazja_rower_ns_metropolis_nie_holy_bitch_suburban.html
toks89 Napisano 8 Kwietnia 2010 Napisano 8 Kwietnia 2010 wiem ze kross sign ds 2 jest dobrym rowerkiem... tylko jedna rzecz ktora najbardziej mnie w nim odstrasza to kolor ramy.. wiem ze da sie taka rame przemalowac tylko niewiem jak jest wtedy z gwarancja... ??
KiCaK Napisano 10 Kwietnia 2010 Napisano 10 Kwietnia 2010 Sądzę ,że to nie wpływa na gwarancję bo nie wpływa na wytrzymałość roweru więc nie widzę powodu dla którego mieli by zabrać gwarancję