Skocz do zawartości

[rower] Merida FLX by Vantage


Vantage

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

wybrałem ten dział, poki co, nie posiadam jeszcze w domu wszystkich części. Będę je mieć za ok 2 tyg. Dlatego wstępnie projekt tu przedstawiam.

 

Jest to mój sprzęt na sezon 2010 bazujący na ramie Meridy. Kolorystyka, jak widać, biało-czerwona.

 

Bar Ends: (Rogi)

Bar Plugs: (Korki do kierownicy)

Bottle Cage: (Koszyk na bidon)

Brake (Front): (Hamulec przedni) Shimano XT BR-M775

Brake (Rear): (Hamulec tylny) Shimano XT BR-M775

Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) Shimano XTR

Cables: (Pancerze i linki) Nokon White

Cassette: (Kaseta) Shimano XT 34t

Chain: (łańuch) Shimano XTR

Crankset: (Korby) Shimano XT-180mm

Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano XTR 971

Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Sram X.0 Red-medium

Fork: (Widelec) FOX F80 32 RLC

Frame: (Rama) Merida FLX SE rozmiar 20'' - karbon

Handlebar: (Kierownica) Ritchey WCS White

Headset: (Stery) KCNC Radiant Red

Pedals: (Pedały) Crank Brothers Beater Sl

Seat: (Siodło) Selle Italia Flite Gel

Seatpost: (Sztyca) KCNC Ti Pro Lite 400mm 31,6 Red

Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Merida

Shifters: (Manetki) Gripy Sram X.0

Starnut: (Gwiazdka)

Stem: (Mostek) Ritchey WCS RED

Tire (Front): (Opona przednia) brak

Tire (Rear): (Opona tylna) brak

Top Cap: (Top cap) patrz stery

Wheel Front: (Koło przednie) Shimano XT WH M775

 

Wheel Rear: (Koło tylne) Shimano WH M775

 

Kilka zdjęć. Kiepska jakość, robione na poczekaniu. Gdy przyjdą pozostałe części, projekt przeniosę do działu wyżej, a zdjęcia zrobię raz jeszcze na wadze.

 

http://img97.imageshack.us/g/p3270520.jpg/

 

Tyci tyci zarys, jak będzie się prezentować.

 

p2240516.th.jpg

 

p2240524.th.jpg

 

Przepraszam, ale z braku możliwości edycji :icon_wink:

 

Masa wstępna roweru BEZ OPON to 8750g

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ z kołami to ja miałem szczeście, i nabyłem je w atrakcyjnej cenie. Póki co, będe na nich śmigać, są sztywne, są pod UST, a na tym mi zależało.

 

Hmm, powiem szczerze, że co do koloru sztycy to ja się ciągle waham. Sam miałem takie obiekcje, czy tu pasi. Wasza opinia aktualnie jeszcze bardziej dała do myślenia. Sztycy jeszcze nie mam, miała przyjść w dostawie po świętach, więc kolor mogę zmienić jeszcze. Właśnie problem leży w odcieniu, jaki ma sztyca KCNC, zupełnie inny, niż mostek.

 

Iść w czarną, neutralna. Biała, nie widziałem białych, prócz Ritcheya White, ale to już ponad 100g cięższa :D . Zależy mi na lekkiej sztycy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rower będzie na pewno bardzo ciekawy ze względu na ramę, która jest naprawdę dobrą ramą.

 

Jeśli chodzi o czerwoną sztycę i mostek też nie odważyłbym się na taki zabieg. Jeśli nie masz jeszcze kupionej sztycy to nie kupuj czerwonej tylko czarną, przynajmniej ja bym tak zrobił. Mostek juz po sprawie no chyba że go sprzedaż i kupisz biały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak napisałem, rower będzie w "kupie" w przeciągu 2 tyg.

 

Co do sztycy, wybór padnie na czarną wersję w/w. Nic ciekawego w tym przedziale wagowym i cenowym nie widziałem jeszcze.

 

Aktualnie rozglądam się jeszcze za jakąś biżuterią do korby. No i rogi. Jeszcze nie mam pomysłu :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Odebrałem ostatnie części.

 

Przedni XTR 971, podkładki Tokena alu pod mostek, przewody hamulcowe. Jutro sprzęcik jedzie w celu dłuuuuuugo oczekiwanego połączenia w jedność :D:icon_mrgreen:

 

Jak tylko odbiorę do z serwisu, a mówią, że na środę będzie, to wstawiam fotki! :icon_mrgreen:

 

 

PozdRower

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

od wczoraj rowerek jest złożony :)

 

Od razu chcę zaznaczyć, że sterówka jeszcze nie jest docięta optymalnie, więc nie sugerujcie się kominem i niepasującymi podkładkami. Zniknie to w ciągu tygodnia :D

 

Koniec końców sztyca jest czerwona, i nie żałuję. Długo toczyłem walkę z samym sobą, czy czarna czy czerwona. Ale efekt mnie powalił, i nie zniemiłbym już na czarną :)

 

Rowerek finalnie będzie ważyć w przedziale 9550-9690g w zależności od opon. W tym stanie waży 8490g.

 

Heh, 1,5 roku składałem :P

 

 

 

W rzeczywistości prezentuje się zdecydowanie lepiej, niż na zdjęciach. Robione na szybko przed wyjazdem. Na dniach wrzucę lepsze wykonane przy słonecznej aurze :D

 

p4160568.th.jpg

 

p4160569.th.jpg

 

p4160571q.th.jpg

 

p4160572.th.jpg

 

p4160574.th.jpg

 

 

To co dziś zauważyłem po jeździe, to nieziemska praca Foxa (wcześniej miałem R7). Hamulce docieram, ale już zaczynają blokować koła :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapewniam, że nie są ;)

 

Idą po drodze jak marzenie :laugh: Dziś jakieś 80km nakręciłem na nim, i powiem, że to bajka :D Hamulce już łapią zdecydowanie mocniej :P

 

Gripy, zmiana precyzyjna jak szwajcarski zegarek z typowo SRAM'owskim strzałem :yes:

Siodełko póki co bardzo wygodne, ale już widzę, że mogę zlikwidować podładki nad mostkiem, i zobaczyć, czy z tą pod coś robię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wygląda miodzio! Koła ładnie się komponują z ramą (zresztą sam mam takie same i jestem bardzo zadowolony, żadnego centrowania od 1,5 roku, tylko raz dociągałem szprychy). Opony już masz? Skoro masz koła pod ust, to proponuje jakieś tubeless'y lub tubless ready. Sam używam Hutchinsony Pirahna Tubeless light i już chyba nigdy nie wrócę do dętek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę mieć opony, skoro zrobiłem już na nim ok 110 km :confused:

 

Aktualnie mam starego Maxxis'a Crossmarka i RR. Z dętkami. Mam zakupiony płyn Hutchinsona, ale się zastanawiam czy to robić teraz. Jak już, to przed ostrym górskim maratonem, a Wrocław pojadę na dętce.

 

A opony do ścigania (prócz warunków typu ostre błoto) to Maxxis Crossmark.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...