Kapitan Napisano 26 Marca 2010 Udostępnij Napisano 26 Marca 2010 Kurcze. Nie smiejcie sie. Moze mi ktos podpowiedziec w jaki sposob mozna podniesc kierownice w Unibike`u? :-/ Mam rame 21, siodelko na maksa i niestety troche za nisko kierownice. Po dluzszej jezdzie plecki daja sie we znaki :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kretschmer Napisano 26 Marca 2010 Udostępnij Napisano 26 Marca 2010 Musisz zainwestować w podkładki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miecho87 Napisano 26 Marca 2010 Udostępnij Napisano 26 Marca 2010 Ta a co to da, skoro ma przyciętą rurę sterową? W systemie a-head nie da się za wiele zrobić, podstawą to wymiana mostka na taki o większym wzniosie. Były kiedyś takie "przedłużacze" działające podobnie jak mostki klasyczne, a na nie zakładało się mostki a-head. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RAFI1784 Napisano 26 Marca 2010 Udostępnij Napisano 26 Marca 2010 albo w mostek z regulowanym kątem, dzięki temu podniesiesz kiere o kilka cm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
XxUzixX Napisano 26 Marca 2010 Udostępnij Napisano 26 Marca 2010 Co mu dadzą podkładki jeśli ma już uciętą rurę sterową ? Najlepszym wyjściem będzie kupno regulowanego mostka . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kretschmer Napisano 26 Marca 2010 Udostępnij Napisano 26 Marca 2010 No nie wiem, jak ja kupiłem rower to miałem podkładki na górze, kierę na dole i kawałek rury wystający więc się dało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 26 Marca 2010 Udostępnij Napisano 26 Marca 2010 Nie smiejcie sie Tu nie ma sie co smiac, ewentualnie mozna zaplakac. Kapitan zastanowiles sie chociaz przez chwile jak ty bys odpowiedzial na tak postawione pytanie? Jak terminologia rowerowa jest ci obca to przynajmniej wypadaloby zrobic zdjecie lub podac link zebysmy wiedzieli co i jak masz na tym rowerze. Wiec sprecyzuj zapytanie bo nie bedziemy sie bawic w zgadywanke i snucie potencjalnych rozwiazan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kapitan Napisano 26 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2010 W porzadku. Jutro postaram sie wrzucic fotke. Jednak zrobilem fotki. Ponizej zamieszczam linki - moze nie sa najlepszej jakosci, ale robilem je w garazu przy slabym swietle. Kierownica Unibike 01 Kierownica Unibike 02 Kierownica Unibike 03 Kierownica Unibike 04 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exist Napisano 26 Marca 2010 Udostępnij Napisano 26 Marca 2010 Jedynym wyjściem jest kupienie nowego mostka o większym wzniosie np. TAKI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 26 Marca 2010 Udostępnij Napisano 26 Marca 2010 I od razu wiadomo o co chodzi... Mostek ktory masz jest dwustronny (Flip-flop 6st), teraz jest ustawiony na 'minus' musisz go obrocic na 'plus' to ci znacznie podniesie kierownice. Jedynym wyjściem jest kupienie nowego mostka o większym wzniosie np. TAKI czyz ty chlopie sniadania dzisiaj nie jadles??? to moze mu zaproponowac wymiane calego roweru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CORKY Napisano 26 Marca 2010 Udostępnij Napisano 26 Marca 2010 Po fotkach które zobaczyłem widać, że masz już 3 podkładki. Najlepszym wyjściem byłoby zakupienie wspornika takiego jak tutaj :http://e-rower.pl/wspornik-kierownicy-as363-p-658.html lub ewentualnie mógłbyś odkręcić górną śrubkę i zobaczyć ile rury ci jeszcze zostało. Jeżeli rura jest pod samą pokrywką to ewentualnie możesz dodać jeszcze jedną podkładkę. Dodanie większej ilości wiązałoby się z możliwością uszkodzenia wspornika, rury, bądź zębów. Kolega 1415chris napisał: "Mostek ktory masz jest dwustronny (Flip-flop 6st), teraz jest ustawiony na 'minus' musisz go obrocic na 'plus' to ci znacznie podniesie kierownice." Tu się muszę z kolegą zgodzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 26 Marca 2010 Udostępnij Napisano 26 Marca 2010 A jeśli po obróceniu mostka będzie mało (choć to zapewne wystarczy),wtedy powinieneś kupić mostek ze wzniosem 10*. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RAFI1784 Napisano 26 Marca 2010 Udostępnij Napisano 26 Marca 2010 czyli jednym słowem wszystko sprowadziło się do mojej pierwszej wypowiedzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 26 Marca 2010 Udostępnij Napisano 26 Marca 2010 To ewentualnie wtedy mozna doradzac zmiane mostka, zmiana 6st to wbrew pozorom bardzo duza roznica. Przeloz mostek pojezdzij i bedziesz wiedzial czy to ci wystarcza czy faktycznie potrzebujesz wiekszy wznios. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 26 Marca 2010 Udostępnij Napisano 26 Marca 2010 "czyli jednym słowem wszystko sprowadziło się do mojej pierwszej wypowiedzi" To nie jest mostek z regulowanym kątem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 26 Marca 2010 Udostępnij Napisano 26 Marca 2010 Ze nieregulowany to chyba oczywiste. Jeszcze raz, to jest Flip-flop +/- 6st. Teraz jest ustawiony na minus. Przestawiajac go na plus kiera podniesie sie o pare centymetrow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kapitan Napisano 26 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2010 Dziekuje wszystkim za pomoc. Sprobuje, jak nie to kupie nowy mostek - nie kosztuje majatek, wiec co mi tam. Tak juz duzo wtapilem w tym roku w rower heh... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 26 Marca 2010 Udostępnij Napisano 26 Marca 2010 Tak, to jest kwestia 10 minut pracy, więc czekamy z niecierpliwością na wyniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kapitan Napisano 26 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2010 Poprawa jest znaczna, ale 100% pewnosci, czy to mi wystarczy zyskam po przejechaniu kilkunastu km :-) Poniewaz przed chwila rozebralem naped, juz dzisiaj nigdzie nie pojade :-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 26 Marca 2010 Udostępnij Napisano 26 Marca 2010 A jutro będzie padać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kapitan Napisano 26 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2010 U mnie bedzie swiecic slonce :-) Na pewno! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swisstack Napisano 26 Marca 2010 Udostępnij Napisano 26 Marca 2010 Ja kupiłem używaną kierę z mostkiem (Truvativ XC-Riserbar, Ritchey Comp 110mm 6°/84°) I defaultowo kierownica była założona tak że mostek miał ujemny kąt. Po odwróceniu (w praktyce zmiana kąta o 12°) różnica jest kolosalna, sam byłem pod wrażeniem (to pierwszy system ahead w moim domu:)). Więc nie sądzę żeby konieczne było kupowanie mostków o kącie 45° (chyba że do szosy i odwrócić go na -45° ), albo dokładanie podkładek. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CORKY Napisano 26 Marca 2010 Udostępnij Napisano 26 Marca 2010 Więc nie sądzę żeby konieczne było kupowanie mostków o kącie 45° (chyba że do szosy i odwrócić go na -45° ) Przy -45° to byś zębami opony szlifował na szosówce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swisstack Napisano 26 Marca 2010 Udostępnij Napisano 26 Marca 2010 A to nie o to przypadkiem chodzi?:PP Dziś właśnie po raz pierwszy od zeszłego roku przygazowałem solidnie na moim MTBku (teraz już innym niż przedtem) i właśnie stwierdziłem że szlifowanie opon zębami musi być za######iste, jak będę miał z czego to buduję szosę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matbla91 Napisano 8 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2011 Panowie, mam podobny problem. Gdzie to się reguluje, bo nie mogę znaleźć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.