Skocz do zawartości

XxUzixX

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    271
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Konrad
  • Skąd
    Rzeszów

Osiągnięcia użytkownika XxUzixX

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

6

Reputacja

  1. Ale jeśli chodzi o DEORE chce użyć tylko klamki. Zacisk pozostaje GRX właśnie pod FlatMount.
  2. Cześć, Zakładam kompletnego GRX'a do roweru swojej kobiety (Specialized Sirrus X). Kwestia manetki została szybko rozwiązana. Mam obecnie zagwozdkę dotycząca hamulców. Chce zmienić Tektro na Shimano. Mam akurat zaciski GRX BR-RX400. Według Shimano Si są kompatybilne tylko z klamkami szosowymi. A jak wspominałem, mam rower fitness z prostą kierownicą. Myślałem, żeby połączyć w/w zacisk z np Shimano Deore M6100. Jak myślicie to będzie działać? Według logiki nie widzę przeciwwskazań Ostatecznie sprzedam te zaciski GRX i kupie BL-RS600/BR405
  3. olomaster pierdoły opowiadasz. Wiele firm robi w tym miejscu dziury i nic się nie dzieje Zazwyczaj tego typu rowery są bardzo zwrotne, także dziury można zawsze omijać
  4. Dzięki chłopaki za rady, wszystko rozpatrzę. Pozdrawiam
  5. Ok dzięki. Myślę że xm819 dałbym na tył, a na przód coś tańszego bo nie stać mnie na takie dwie
  6. typek99: siedzenia raczej nie ruszam bo jednak czasami też muszę usiąść Franio: kierownica jest lekka jak na swoją szerokosć, a mostek w swojej klasie jest prawie najlżejszy, a zacisków kół nie ma bo z tyłu mam bolta, a z przodu oś 20mm RockShox'a slababateria: myślę że dobra była by to opcja, a jakie obręcze polecisz? Żeby były mocne i w miarę lekkie ?
  7. Witam Przekalkulowałem wszystko i mam już pewien plan. Do wymiany na pewno pójdą: -dętki na Schwalbe XXLight zysk 220gram -opony na Schwalbe Rocket Ron zysk 300gram -obręcz tylna na Mavic En521 zysk 135gram -obręcz przednia na Mavic XM317 zysk 116gram Co myślicie? Jakieś sugestie co jeszcze mógłbym zmienić ?
  8. Ciekaw jest efektu końcowego Trzymam kciuki Mógłbyś się jeszcze pokusić o mostek zintegrowany z kierownicą, można też troszkę na tym zejść
  9. Oczywiście, że sensu nie ma. No ale z głową można odchudzić. Tak jak mówisz dętki przede wszystkim polecą na wymiane. Kół nie chce zmieniać bo tu akurat zależy mi na wytrzymałości. Ten rower 10kg to był na tej ramie co mam Ale tamten gość stawiał bardziej na wagę niż na wytrzymałość. Mi zależy i mam taki cel zejścia tak do 11,5kg. Choc widzę że trudna sprawa
  10. Witam. Chciałbym odchudzić troszkę swój rower, ale nie mam już pomysłu. Może wy coś doradzicie? Ja osobiście uważam, że zmiany domagają się na pewno dętki, rączki. Waga hamulców, ramy nie jest dokładna ponieważ nie mogłem znaleźć nigdzie na necie, a nie mam teraz czasu aby rozbierać rower do ważenia Tak wygląda specyfikacja mojego roweru: Brakes (Hamulce) Shimano SLX: 700g Disc brakes (tarcze) Shimano XT: 270g Cables (pancerz) Shimano: 100g Cassette: (Kaseta) Shimano SLX: 228g Chain: (Lancuch) Yaban: 260g Crankset: (Korby) Shimano Saint: 732g -Bottom Bracket: (Suport) Shimano Saint: 90g -Outer Ring: (Blat) Mozartt: 53g Napinacz: Mozartt Wog Mini: 111g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano Saint: 238g Fork: (Widelec) Rock Shox Pike 351: 1900g Frame: (Rama) Specialized P.3 2011: 2200g Grips: (Gripy) Dartmoor Race: 116g Handlebar: (Kierownica) Race Face Atlas FR: 340g Headset: (Stery) FSA: 103g Pedals: (Pedaly) Echo Urban: 330g Seat: (Siodlo) Tioga MC S: 295g Seatpost: (Sztyca) Thomson Elite: 208g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Specialized: 20g Shifter: (Manetka) Shimano Saint: 121g Spacers: (Podkladki pod mostek) Carbonowe 1,5cm: 9g Starnut: (Gwiazdka) FSA: 14g Stem: (Mostek) Dartmoor Funky: 170g Tire (Front): (Opona przednia) Schwalbe Table Top: 590g Tire (Rear): (Opona tylna) Schwalbe Table Top: 590g Top Cap: (Top cap) FSA: 25g Tubes: (Detki) Continental: 420g Wheel Front: (Kolo przednie) -Hub: (Piasta) NS Primary: 180g -Rim: (Obrecz) Mavic EN321: 570g -Spokes: (Szprychy) DT Champion: 150g -Nipples: (Nyple) CN Spoke: 10g -Rim tape: (Opaska) Schwalbe: 14g Wheel Rear: (Kolo tylne) -Hub: (Piasta)Hope Pro 2 Evo: 388g -Rim: (Obrecz) Mavic EX729: 675g -Spokes: (Szprychy)Pillar: 150g -Nipples: (Nyple) CN Spoke: 10g -Rim tape: (Opaska) Schwalbe: 14g Waga: 12394g (waga wisząca pokazuje 200g więcej, ale to dlatego że nie policzyłem owijki ramy, i sporej ilości BikeShieldu który swoje waży) Proszę o pomoc. Pozdrawiam Konrad
  11. W zimie planuje to zrobić, i zważyć wszystkie części. Jak na razie wpadł komplecik sainta (manteka + przerzutka) także będzie coś lżej. A co do dętek to na przód pewnie poleci dętka foosa, a na tyle będzie coś mocniejszego. Może jeszcze ktoś ma jakieś sugestię ?
  12. Witam Sprawa wygląda tak, z wszystkich sił próbuję coś okroić na wadze, lecz kończą mi się pomysły. Może ktoś podpowie. Zamieszczam specyfikację roweru: Waga: 12,45g Rama : Cannondale Chase Stery : SixPack Kingpin Amor : Rock Shox Pike 351 Mostek : Dartmoor Funky Kiera : Race Face Atlas FR Koła Przód: *Mavic 321 *DT Champion *CN Spoke(Niebieskie) * NS Primary Tył: : Mavic Deetraks Dętki: Continental Opony : Schwalbe Table Top 2011(zwijane) Korba : Shimano Slx Pedała : Echo Urban Manetka : Shimano SLX (zdjęty wizjer) Przerzutka : Shimano SLX Kaseta: Shimano SLX (11-28) Łańcuch : Yaban Napinacz : Mozartt Wog Hamulce : Shimano SLX Sztyca : FSA Siodełko : Dartmoor Hardy Blat: Mozartt Tarcze Hamulcowe: Shimano XT A wygląda tak: Myślę nad wymianą dętek (Schwalbe XXLight?), Siodło (sdg/coś z rodziny fizik bądź sella royal), Sztyca (sdg/thomson) i tu się kończą moje pomysły. W ziemie planuje rozłożenie roweru w mak i zważenia każdej części. Proszę o pomoc.
  13. XxUzixX

    205

    To jest chyba rower wojskowy ? On jest składany prawda ?
  14. Tego się nie wyjmuje To działa na takiej samej zasadzie jak gwiazdka tyle że nie trzeba nic nabijać... i ten patent jest cięższy niż zwykły top cup i gwiazdka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...