kllnTToOn Napisano 17 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2009 Witam. Po gadaniu z kolegą o ramach Scott-a przeszliśmy do zintegrowanej sztycy. Otóż ze sztycą mam problem (z rozmiarem) i została mi albo redukcja albo Sztyca własnej roboty I wtedy pomyślałem o "Scoot-cie" i ich sztycach... A może tak zrobiłbym w Moim rowerze ? Ramy mi za bardzo nie szkoda, bo jest stara i lekko przyciężkawa, a Nabierze moim zdaniem wyglądu I jak się uda to spadnie masa o 5g projeky na szybkiego w paint-cie Ale jeszcze Trzeba mocowania, a na te średnice trudno trochę Myślałem o tym http://www.ritcheylogic.com/dimg/thm/t448_4ff0d718c9c84b7f6e1f1d530b0ce37e.jpg Ale nie wiem gdzie dostać, jaka cena, waga itd. Rurka Zostanie pomalowana Pod kolor ramy (jeśli w ogóle projekt wyjdzie) Klej jak będzie użyty http://allegro.pl/item788984200_klej_do_metalu_plynny_metal_pasta_stalowa.html Moja sztyca aktualnie waży 320g + zacisk 24g czyli razem 344g. Rurka z Alu która tam będzie będzie ważyła około 250g (sama rurka) + spawy + klej + mocowanie WCS myśle że będzie mniej A teraz Czy da to rade i się nie połamię, czy wszytsko będzie ok ? P.S. 1 Ci którzy chcą Zadawac pytania "Na kij Ci to ?" prosze o nie pisanie w tym temacie. Dziękuje Klinton P.S. 2 Jak coś się pomyliłem to piszcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rockrider Napisano 18 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2009 Nie no jak zawsze pomysł fajny Jak wykonasz wszystko tak jak napisałeś to efekt może byc miodny Tylko jak z ta wytrzymałością właśnie? Może byc taka sytuacja że jak za słabo połączysz tą rurkę z ramą to w momencie: wywrócenia się, mocnego wskoczenia na siodło ta konstrukcja może nie wytrzymac i peknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Niedzwiedz1 Napisano 18 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2009 Pamiętaj, że podsiodłówka ma wycięcie z tyłu, które może pięknie pęknąć podczas jazdy, więc obejmy bym nie usuwał pomimo wspawania tej rurki w ramę No to jednak nie będzie wyglądało tak jak zintegrowana sztyca, zawsze będzie widać jakieś łączenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adriansocho Napisano 18 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2009 A można zrobić jeszcze inaczej - w ramę wsadzić dotoczoną rurkę 31,6 która w środku ma taką średnicę, że pasuje jakaś typowa sztyca, może 27,2mm? Ta rurka będzie maiła długość powiedzmy 25cm, i conajmniej połowa będzie z ramy wystawać. Będą wtedy dwa zaciski siodła - na rurce przedłużce oraz na sztycy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rockrider Napisano 18 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2009 Pamiętaj, że podsiodłówka ma wycięcie z tyłu, które może pięknie pęknąć podczas jazdy, więc obejmy bym nie usuwał pomimo wspawania tej rurki w ramę No to jednak nie będzie wyglądało tak jak zintegrowana sztyca, zawsze będzie widać jakieś łączenie. Jak profesjonalnie mu to wyszlifują to nie powinno byc śladu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kllnTToOn Napisano 18 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2009 Sztyca (rurka) będzie z jednego kawałka. Nie wiem po co kombinować z tym czymś co napisał AdrianSocho to ma wyglądać podobnie xD Niedźwiedź A dlaczego ma pęknąć ? Tam przecież będzie spaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Niedzwiedz1 Napisano 18 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2009 Jak wcięcie zaspawają to powinno wytrzymać, ale ja bym nie ufał temu na 100% No i mi byłoby szkoda ramy nawet jeśli jest to tylko "średnia półka" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.