Duke Napisano 8 Listopada 2009 Napisano 8 Listopada 2009 Witam, oto prezentacja czwartego wcielenia mojego roweru(czwarta rama i sukcesywnie wymieniane komponenty przez ostatnie kilkanaście lat). RAMA: Author Egoist 20" Alloy R6 Widelec: Rock Shox Tora SL Coil 09' Stery: Ritchey Zero Logic Integ Pro Koła: Mavic Crossride UB Disc 09' Opony: Schwalbe Nobby Nic Evo 2.1 08' Tylna przerzutka: Shimano Deore LX M567 Przednia przerzutka: Shimano SLX Korba: Shimano STX Pedały: Shimano Deore XT PD-770 Kaseta: SRAM PG-850 Łańcuch: SRAM PC-870 Manetki: Shimano STX Klamki: SRAM 9.0 SL Hamulce: SRAM 7.0 Sztyca: Zoom Kierownica: Bontrager RACE 140 g http://img20.imageshack.us/img20/6337/1008322.jpg Mostek: KORE z Front Lid Rogi: Gary Fisher Gripy: Merida Siodło: Ritchey WCS Biomax Linki: Fibrax Teflonowe Lampka tylna: TREK Licznik: SIGMA BC 1400 Masa:12,13kg Plany: pełen niebieski zestaw A2Z(śruby korby, ośkiz szybkozamykaczami, podkładki i jakiś zacisk rury podsiodłowej), Fox F100 z piwotami pod V.
manta980 Napisano 8 Listopada 2009 Napisano 8 Listopada 2009 Rowerek całkiem całkiem tylko ty mi powiedz jak ze sztywnoscia ramy??
Niedzwiedz1 Napisano 8 Listopada 2009 Napisano 8 Listopada 2009 Skąd pomysł na takie łączenie klasyki z nowoczesnością? I dlaczego sztyca, kierownica i rogi są srebrne? Lepiej chyba wyglądałyby czarne lub białe.
Duke Napisano 8 Listopada 2009 Autor Napisano 8 Listopada 2009 Skąd pomysł na takie łączenie klasyki z nowoczesnością? I dlaczego sztyca, kierownica i rogi są srebrne? Lepiej chyba wyglądałyby czarne lub białe. Ponieważ czerń jest popularna. Po drugie nie pasowałoby to do kół, które umyślnie wybrałem srebrne, gdyż takie są o wiele ładniejsze w wersji pod V'ki(czarne szpeci srebrna powierzchnia, nie podobało mi sie to). Dodatkowo musiałbym wymienić cały kokpit, żeby wszystko pasowało do siebie jak należy, kokpit... który lubię. Bardzo rzadki mostek Kore wraz z lekką kierą. Biały odpadał z tego samego względu dla którego nie wziąłem białego Ritcheya WCS Biomaxa-"przebielenie roweru", co za dużo to niezdrowo, biorąc pod uwagę to że Foxa kupię oczywiście białego. Co do sztycy, czeka na wymianę. Z racji tego że szukam srebrnej sztycy wybór padł na Rooxa S4, który bardziej mi się podoba od Thomsona Elite. Łączenie klasyki z nowoczesnością? Patrz na moje pierwsze zdanie w tym temacie;). Z dalszych planów to korba 960, t. przerzutka 970 i manetki XT, ale to za dłuuugo, może już nowszy XTR będzie.
rockrider Napisano 10 Listopada 2009 Napisano 10 Listopada 2009 Jak ta rama super wygląda Rowerek może byc, czemu nie - fajna sportowa pozycja
rafalek940 Napisano 10 Listopada 2009 Napisano 10 Listopada 2009 tak wg mnie rama - za######iaszcza amor - wogole nie pasuje i ciezki jak cholera osprzet - no nawet nawet kolka - fajne wogole to jak kolega moil te srebne rzeczy bys mogl zmienic bo brzyko wygladaja i zmien mostek z mniejszym kątem
accentinferno Napisano 10 Listopada 2009 Napisano 10 Listopada 2009 Nie lubie tego starego osprzętu. Wygląd za niezawodność coś za coś
Mod Team bogus Napisano 10 Listopada 2009 Mod Team Napisano 10 Listopada 2009 Zawsze podobały mi się klamki Sram 9.0. Fajna sprawa, a sprzęt nawet spoczko.
mati199 Napisano 10 Listopada 2009 Napisano 10 Listopada 2009 Jak kupowałeś Tore nie lepiej było dopłacić do wersji Air ?
Duke Napisano 10 Listopada 2009 Autor Napisano 10 Listopada 2009 Jak kupowałeś Tore nie lepiej było dopłacić do wersji Air ? Oj z amorem to było tak, że sprowadzałem ją ze Stanów razem z dużą dostawą ciuchów Foxa(październik 2008). Najpierw miał być Marzocchi XC700, ale zwiał, potem Psylo sL(miał U-turna, rozumiem niską sensowność rozwiązania, ale to było rok temu) i w końcu wyszła ta Tora. Wtedy miałem inny rower, więc to był trafiony wybór patrząc z tamtejszej perspektywy, teraz mierzę w F100. W każdym razie obiecuję poprawę , a gdybym wtedy zaczekał miesiąc to byłoby mnie stać na jakiegoś Foxa, ale było minęło:) Dziś coś mi odbiło, bo tak się składa, że we wszystkich firmach KCNC,Hope,A2Z,Mortop niebieski ma inny odcień, to jaskrawy to ciemny, więc chyba wszystko zrobię na złoto. Rogi KCNC,zacisk tak samo,szybkozamykacze,śruby i podkładki A2Z. To dość kontrowersyjny krok, ale rower będzie się zdecydowanei wyróżniał.
Duke Napisano 14 Stycznia 2010 Autor Napisano 14 Stycznia 2010 Tytanowe zaciski wstawione i podkładki niebieska anoda.
Duke Napisano 15 Lutego 2010 Autor Napisano 15 Lutego 2010 http://bikeboard.pl/index.php?d=galeria&gal=1&r=2010&m=2&g=4&art=959 Proszę o komentarze i 5.
xoar Napisano 5 Marca 2010 Napisano 5 Marca 2010 @Duke - skąd wytrzasnąłeś tą ramę? To ten Egoist co się po allegro słaniał ostatnie pół roku? Pozdro Marcin
Duke Napisano 25 Marca 2010 Autor Napisano 25 Marca 2010 Nie, ramę kupiłem od Velo bezpośrednio. Rogi zmieniłem i śrubki tu i ówdzie. Rama 20", to była ostatnia albo jedna z ostatnich dostępnych u dystrybutora, teraz znów są dostępne.
Duke Napisano 6 Kwietnia 2010 Autor Napisano 6 Kwietnia 2010 Mój rower pojawił się w najnowszym numerze bikeBoard, niemniej w strasznie zdawkowym artykule(krótkim tak, jakby redaktorowi się pisać nie chciało). Ja tymczasem po wypadzie w góry noszę się z wymianą siodła, bo od soboty tyłek mnie od niego nap...dala, że jeździć nie mogę. Apropos zdobyłem Jaworzynę(a potem ponad połowę zjechałem nartostradą), jakieś foty może:
kubek20 Napisano 27 Kwietnia 2010 Napisano 27 Kwietnia 2010 Fajny rowerek ten srebrny kolor nawet fajnie wygląda tylko te rogi mogły być trochę ciemniejsze
Duke Napisano 11 Maja 2010 Autor Napisano 11 Maja 2010 Dzięki. Co do rogów, tak chciałem, niestety mało producentów robi niebieskie, a nie oczoje..ne niebieskie rzeczy, dlatego kupiłem części A2Z, ale niestety rogów już w tym kolorze nikt nie produkuje, dlatego wziąłem KCNC, które tylko na zdjęciu rażą, w realu pasują do całości, mimo odmiennego odcienia. Tak samo zaciski kół, które na zdjęciu są jasne, to w realu jest to "pełny" niebieski. Nie wiem, czy pisałem rower pojawił sie w bB #4, niestety redaktor artykułu(beznadziejny jest-wcześniej był taki co pisał z polotem, ale go wywalili z pracy na łamach gazety, dosłownie) zrobił sobie wakacje chyba.
nabial Napisano 11 Maja 2010 Napisano 11 Maja 2010 y sory za bezposredniosc, ale podaj mi 1 argument, ktory przemawia za tym, aby ten rower pokazywac w bb, malo tego, opisac go 'z polotem'
Duke Napisano 17 Maja 2010 Autor Napisano 17 Maja 2010 Jak się pisze w gazecie, to już się powinno pisać ciekawie i nie próbować zapełniać strony na siłę, nieważne czy pozytywnie czy negatywnie, ale konstruktywnie i rozwijająco, a każdy artykuł jest dokładnie taki sam z tendecją na coraz nudniej. Co do argumentów za pokazaniem go w bB, nie chce mi się o tym pisać jeszcze raz, już raz opisywałem 40 letnią historię tego roweru, a teraz mam ważniejsze sprawy, wiem co usłyszę, ale nie chce mi się bronić.<rzyg>
accentinferno Napisano 17 Maja 2010 Napisano 17 Maja 2010 ilu letnią?? ten rower ma 40 lat???? oooooooooo spoko..............
Duke Napisano 3 Czerwca 2010 Autor Napisano 3 Czerwca 2010 Tak. Oczywiście teraz najstarsze częśći mają 40 lat, ale rower przechodzi bezustanną ewolucję od lat 60-tych, zaczynał jako szosówka cro-mo. Jeszcze w zeszłym roku miał inna ramę, to już czwarta, choć ostatnie 15 lat to 3 ramy.
Mod Team durnykot Napisano 4 Czerwca 2010 Mod Team Napisano 4 Czerwca 2010 Czy możesz wskazac tą 40-letnią część? Tak na moje oczy to najstarsze masz komponenty STX , która pojawiły się ok. 1992 roku.
Duke Napisano 8 Czerwca 2010 Autor Napisano 8 Czerwca 2010 Nie ma, co nie zmienia tego, że rower się płynnie zmieniał i zmienia, rozumiem że dla innych to może nie mieć znaczenia, ale jeżeli zmieniasz element po elemencie co jakiś czas, to jest to nadal ten sam rower dla Ciebie. Ale mniejsza, widzę że mój rower budzi prędzej dezaprobatę i dźwięki w stylu "pfff".
Mod Team durnykot Napisano 10 Czerwca 2010 Mod Team Napisano 10 Czerwca 2010 Nie tyle Twój rower co brak konsekwencji w projektowaniu roweru i wypowiedziach.Z jednej strony piszesz,że najstarsza część ma 40 lat, nastepnie stwierdzasz,że jednak nie ma takiej części. Wyrażasz rozczarowanie zdawkowym opisem Twojego roweru w bB- a czego oczekiwałeś? Prywatnie stwierdzę ,że niestety nie ma w Twoim rowerze nic, co wyróżnia go in plus z tłumu wielu innych rowerów.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.