Skocz do zawartości

[Warszawa] Codzienne ustawki - wspólne jazdy


Ecia

Rekomendowane odpowiedzi

  • Mod Team
Napisano

Odradzam kupowanie/serwisowanie czegokolwiek w Marcelim na gocławiu - poszedłem przyciąć sterowkę i nabić gwiazdkę, skończyłem ze sterówką za krótką o 2 cm i krzywo nabitą gwiazdką.

Do tego mam problem ze sterami, dziś siedzę w domu :c

Napisano

Serio? Tyle razy u Marcelego robiłem rower i zawsze wszystko było tip-top. Fakt, że dawno to było i robił albo Marcel albo Jacek jak jeszcze tam pracował.

  • Mod Team
Napisano

No i co teraz mam zrobić? Oddam im ten amor i nową rurę sterową mi nabiją i nową gwiazdkę? Jestem wysoce zniesmaczony :/

 

BTW. W sterach pomiędzy amorem i łożyskiem powinien być jeszcze jeden element, prawda? Bo w starym amorku niby coś tam jest, ale nie da się tego zdjąć :/

Napisano

Bieżnia. Powinieneś mieć to razem ze sterami, ale skoro miałeś nabite na stary amor to kapa. Ja ostatnio pojechałem (do Marcela) ze strzykającą piastą, zdiagnozował umierający suport, powiedział że inżynierowie w Canyonie to idioci i kazał dorzucić 1 podkładkę do zestawu e-type + mufa 73mm... oczywiście łyknąłem tą teorię ale niestety nie była trafna. icon_confused.gif

Napisano

Mi "idioci z Canyona" odpisali (dziś napisałem - dziś odpisali), że najprawdopodobniej kwalifikuje się to pękniecie na gwarancję i żebym przysłał do nich rower albo samą ramę. :)

Napisano

Mi "idioci z Canyona" odpisali (dziś napisałem - dziś odpisali), że najprawdopodobniej kwalifikuje się to pękniecie na gwarancję i żebym przysłał do nich rower albo samą ramę. :)

 

No, to pozytywne wieści są... :icon_wink:

Napisano

Safian kurcze zebys napisal na forum... to bym dzisiaj (w zasadzie wczoraj) ucial ci sterowke i nabil gwiazdke za friko na warsztacie, bieżnie sie wybija, lub sciaga... w zaleznosci od typu... jezeli masz pod bieżnią na koronce z przodu i z tyłu malutką prostokątna przestrzen, to spokojnie raz z jednej strony raz z drugiej lekkie uderzenie poprzez płaski śrubokret i bieznia schodzi (~1-2 min. roboty)

Natomiast jezeli nie ma tych otworow, to są specjalne sciagacze... mozesz też powoli opukiwac od dołu płaskim, tylko tu jest spore prawdopodobieństwo pogięcia/zdeformowania bieżni i "na pewno" porysujesz koronke :/ mam dostęp do takiego ściągacza, wiec jak cos to PM i sie uzgodni.

Napisano

Taki piękny dzień świąteczny, a tu nikt nie wyszedł pokrecic? ;(

Cały dzień jeżdżę sam, za godzinę może o agry zahaczę.

 

Wysłano z HTC Magic z użyciem Tapatalk

Napisano

A ja od siebie odradzę składanie kół u Marcelego. Zachęcony dobrymi opiniami zostawiłem im swój zestaw do złożenia

(kupiłem u nich tylko szprychy, nyple i usługę składania). W ramach usługi centrowanie podobno dożywotnio gratis - rewelka.

Odebrałem koła z 2mm za krótkimi szprychami z tyłu - podobno miały się rozciągnąć (minęły 2 lata i jakoś się nie rozciągnęły).

Po sezonie zaniosłem do centrowania a przy odbiorze zażądano ode mnie zapłaty, gdy wspomniałem o darmowym centrowaniu Panowie byli bardzo zdziwieni.

Niestety nie mogłem im pokazać paragonu za szprychy i usługę zaplotu - bo go nie dostałem. I faktycznie w tym sklepie usłyszysz, że

wszystko jest beznadziejne, badziewne itp. tylko ich asortyment nadaje się do użytku. Ja odradzam ten sklep. Sorry za offtop.

Napisano

Niestety, muszę się z tobą zgodzić - ten chwyt z centrowaniem to śmiech na sali.

Pamiętam też sytuację jak przyszedłem odebrać koła po zaplocie u nich z moich części (i oczywiście oddałem je do serwisu właśnie po to, żeby wszystko było tip-top), właściciel się zdziwił moim przybyciem w terminie :) i kazał na poczekaniu centrować temu młodemu brunetowi...

 

Poza tym, tak jak i w 95% innych sklepów, wciskają to co akurat mają, więc opinie jakie można tam usłyszeć są o tyle szczere, o ile jest to na rękę.

 

Przestałem tam chodzić, kiedyś było lepiej.

Napisano

Parafrazując pana z wąsem jest on "ostatnią instancją"... arhg!

 

Chyba nie ma sklepów prowadzonych przez starych wyjadaczy, pasjonatów... oni teraz siedzą w kapciach przed tv kiedy to biznes sam się kręci i prowadzą go ludzie z łapanki.

  • Mod Team
Napisano

Jedna uwaga - piszcie o którym mówicie, bo ja słyszałem od kilku osób, że właśnie jeżeli chodzi o koła to na Grochowskiej podobno robią wzorowo, na Gocławiu sądząc po jakości wykonanych usług serwisant pewnie nie wie w którą stronę dokręcać szprychy :c

Napisano

Jedna uwaga - piszcie o którym mówicie, bo ja słyszałem od kilku osób, że właśnie jeżeli chodzi o koła to na Grochowskiej podobno robią wzorowo, na Gocławiu sądząc po jakości wykonanych usług serwisant pewnie nie wie w którą stronę dokręcać szprychy :c

 

Sugerując się "wzorowymi opiniami" zaniosłem koła na Grochowską - gdzie mam najbliżej, a nawet mało tego przyjął je ode mnie "Pan z wąsem".

Kto zaplatał nie widziałem, ale jest jak jest...

Napisano

Ja już nawet nie pójdę tam centrować, nie chcę się po raz kolejny tłumaczyć że to koła u nich składane, żeby patrzyli jak na naciągacza.

Moim błędem było w tym wszystkim to, że nie upomniałem się o paragon za usługę - chociaż nie wiem czy takowy bym otrzymał.

Napisano

^No co ty, przecież to przewidzieli ;)

 

A mówiąc poważnie, ten pomysł z "naciaganym centrowaniem" :) bardzo psuje im opinię, właściciel podjął wyjątkowo kiepską decyzję.

 

Moim błędem było w tym wszystkim to, że nie upomniałem się o paragon za usługę - chociaż nie wiem czy takowy bym otrzymał.

Nie otrzymałbyś (chyba). Ja się o to upomniałem, ale wcisnęli mi standardową gadkę, że "zawsze, byle nie przejechane przez pociąg", a i ja nie chciałem być zbyt asertywny :), w końcu starali być tacy mili :whistling:

Lekcja na przyszłość, cóż.

Napisano

OK, ale jednej rzecz nie rozumiem, zbrozin. Jak udało Ci się NIE rozciągnąć revo szczególnie na tylnym kole i skąd pewność, że to nie nastąpiło, mierzyłeś je przed i po? Skoro pojawiła się potrzeba docentrowania to dobra szansa, że właśnie na skutek wciągnięcia szprych.

Napisano

Mierzyłem, liczyłem i różne kalkulatory wyliczyły długości 262 i 264 mm. W sklepie złożyli mi na 260 i 262 mm.

Byłem oczywiście na dociągnięciu i docentrowaniu po ok. 100km. Później to felerne centrowanie, o którym

wspomniałem wyżej po całym sezonie. Aktualnie siła naciągu jest duża, a gwint wystaje z nypla

od strony napędu na 1,7 do 2,0 mm, z drugiej około 3 zwoje gwintu. Z przodu równo pokrywa się koniec gwintu z nyplem.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...