Skocz do zawartości

HARO EXOTIC Racing Team


wojtekkrakow

Rekomendowane odpowiedzi

Z dumą ogłaszam oficjalne powstanie klubu miłośników i użytkowników rowerów marki Haro ! Przy sprzyjających warunkach stałem się jego właścicielem i jest to mój pierwszy full po przesiadce ze sztywniaka (author kinetic + przeróbki, no przynajmniej rama authora :D, swoją drogą polecam, niedoceniany porządny rower), i jestem wniebowzięty. Zachęcam, namawiam, polecam! :)

 

 

zdjecie,600,77878,w-drodze-na-klimczok.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Przeglądałem z ciekawości czy klub jest i znalazłem.

 

Także jestem posiadaczem roweru na ramie Haro, link do tematu z moim rowerem

To mój pierwszy rower z porządną amortyzowaną ramą. Mam go od jakiegoś czasu, poczyniłem zmiany w osprzęcie, dopasowałem do siebie.

Na razie używany głównie turystycznie i treningowo, spisuje się świetnie, lubię na nim jeździć. Za niedługo zostanie przestestowany w maratonach.

Foto roweru: link

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to i kierownictwo dopisze się do tego klubu ;)

 

Bika złożyłem miesiąc temu ale jakoś nie miałem czasu mu zdjęć zrobić wcześniej. Tu jedna fotka ->

 

imgp2543.th.jpg

 

Rama to Sonix (od Wojtka), amor to Psylo XC 85-125mm, korba LX na Octa, kaseta XT, łańcuch Rohloff SLT99, przerzutka przód Deore (fabryczna), przerzutka tył X-9, manetki X-0, hampel przód Shimano 525 z klamką XT i to by było tak pokrótce tyle z ważniejszych gratów. Rozrzut klasowy jest, bo wolę poczekać kilka miesięcy/lat ale kupić część z najwyższej półki. Z planowanych zmian to najprędzej (tzn.za kilka mięsięcy :P ) zakupię hampel na przód a ten przełożę na tył bo jak widzicie jeżdżę tylko na 1. Pewnie to będzie Saint (nowy) ale nie chcę zapeszać :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego? Nie jestem maniakiem wagi, te parę gram nie robi mi różnicy. Piwotów nigdy nie używałem ale chociaż pełnią rolę zatyczki otworów montażowych.

Tak na marginesie to zamawiałem wersję only disc ale ktoś się pomylił i dostałem wersję z piwotami. Reklamować nie było sensu, bo następnego dnia miałem lot do Europy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...
  • 3 miesiące temu...

Hehe. Fajny wątek. Mój rower do dirtu + trochę streetu to Haro Thread Eight. Mam go około roku, i trzeba przyznać że pancerhoust. :thumbsup: Świetny rowerek do ditu. Amorka Marzocchi DJ 3 też jak najbardziej polecam do tego celu. Świetnie się spisuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Po pierwsze: witam wszystkich! Użytkownicy EMTB pewnie mnie kojarzą ;)

Mój sprzęt to Haro X1

 

b8335-u6534_orig.jpg

 

więcej fotek: https://picasaweb.google.com/carlos40i4/BrudnyHary

 

Rama: Haro Extreme X1, 5”/6” travel, romiar S (16”), 2004 (2840g z miskami sterowymi i hakiem)

Zacisk: Accent QR (46g)

Damper: Manitou Swinger 4-Way Coil 200mm, sprężyna 550lbs x 2” (898g + 20g śrubki)

Widelec: Marzocchi Z1 Light ETA, 2006, 150mm (2450g)

Błotnik: Marzocchi (70g)

Stery: zintegrowane Haro (67g bez misek)

Podładki (spacers): trochę karbonowych, trochę alu, (21g)

 

 

Korba: Shimano Hone 20/36, ramiona 175mm (897g)

Suport: Shimano Hollow Tech II (111g)

PT : Shimano SLX (261g)

PP : Sram X-5 (178g)

Łańcuch: KMC Z9900 (280g)

Kaseta: Shimano XT 11-34 (?)

Pedały: Shimano SPD M-520 (379g)

Manetki: P - Shimano Deore (146g+20g przewody), T - Shimano XT (145g+50g przewody)

 

Koło przód: unknown stranger (szer. 34mm) / piasta a2z (955g)

Koło tył: Alexrims FR30 / piasta Novatec (1637g z kasetą)

Opona przód: przód: WTB Weirwolf 2,3 drut (820g)

Opona tył: Continental Gravity Pro 2,3 zwijana (650g) lub Kenda Nevegal 2,35 (850g)

Dętki: Continental (2x158g)

 

Hamulce: Shimano Deore M-525 (T: 343g, P: 323g)

Tarcza przód: Hayes, 203mm (205g)

Tarcza tył: Avid, 180mm (165g)

Adaptery: P – Shimano (58g), T – shimano(55g)

 

Kierownica: Truvativ Hussefelt DH Riser 680mm (313g)

Mostek: Bontrager Earl 50mm (193g)

Siodełko: Romet (bardzo podobne do WTB Pure) (388g)

Sztyca: Easton EA30, 30.9mm, 350mm (270g)

Gripy: Romet, przykręcane (101g)

 

waga ok. 15,6-15,8kg w zależności od opony.

 

W najbliższym czasie zmieniam manetki przerzutkę tył na SRAM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...