Rychlapl Napisano 14 Marca 2009 Udostępnij Napisano 14 Marca 2009 Witam! Z racji tego, że moje Conti Speed King Supersonic wołają już o emeryturę, stanąłem przed dylematem wyboru nowych opon. Muszą być lekkie, dosyć uniwersalne w terenie i nie dawać zbyt dużych oporów. Mówiąc teren, mam na myśli różnorakie maratony. Generalnie opony zmieniam tylko, gdy wiem , ze będę jeździł długo po asfalcie (slicki) a tak to jeden komplet-lenistwo. Speed Kingi dosyć fajnie spisywały się w terenie, generalnie jestem zadowolony. Dawały radę poczynając od suchego Nałęczowa, kończąc na błotnej kąpieli w Bielawie. I teraz pytanie, kupić znów SK S czy może: -Maxxis Larsen TT Kevlar -Schwalbe Racing Ralph -Continental Race King Supersonic Jeździłem ostatnio na IRC Serrac XC, bardzo małe opory na asfalce, ale w zakrętach, chociażby w lesie, rowerek często "sam" wybierał trasę przejazdu. Prosiłbym o opinie poparte własnymi doświadczeniami, ewentualnie z pewnego źródła. Bardzo nie lubię, gdy ktoś się wypowiada na temat czegoś, czego nigdy na oczy nie widział. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Huhu Napisano 15 Marca 2009 Udostępnij Napisano 15 Marca 2009 Racing Ralph to opona raczej na twarde i suche podłoze. Na mokrym królem przyczepności nie jest. Poza tym zuzywa się bardzo szybko, przynajmniej jak na moje odczucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 15 Marca 2009 Udostępnij Napisano 15 Marca 2009 RR - z mokrym wcale tak źle sobie nie radzi, stosunkowo niskie opory toczenia , a trwałość niezła ... to moje odczucia ... Continental Race King Supersonic , też na oczy widziałem i jeździłem w wersji 2.2 oraz 2.0 - ta pierwsza naprawdę nieźle filtruje małe nierówności , niskie opory toczenia , niezłe trzymanie , wersja 2.0 słabiej amortyzuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rychlapl Napisano 15 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2009 Dzięki za informację, w wypadku Race Kingów proponowałbyś więc wersję 2.0 czy 2.2? Chodzi mi o zachowanie w terenie, również asfalt. Dodam, że moje Speed Kingi mam w rozmiarze 2.1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 15 Marca 2009 Udostępnij Napisano 15 Marca 2009 Speed Kingi 2.1 są chyba węższe niż race kingi 2.0 , do tego mają większe opory toczenia. Osobiście, wolał bym Race Kingi 2.2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DjSzyneczki Napisano 15 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2009 Chce kupic Race king'i na przod i na tyl. zastanawiam sie czy brac jednak 2.0 czy 2.2. Czy ktoś wie jaka bedzie miedzy nimi roznica w oporze toczenia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Placek Napisano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2009 Z wyczytanych opinii lepiej pchac się w 2,2 zdecydowanie lepsze tłumienie drgań a różnicy w oporach nie do wychwycenia. Ja od siebie dopytam: Bardzo podobną oponą jest Hutchinson Cobra Air Light 2.1. Jak uważacie czy będzie ona szybsza na ubitym od Conti Race king Supersonic 2.2?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Placek Napisano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2009 ktokolwiek jest w stanie pomóc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exist Napisano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2009 Cobry będą szybsze, mają gęściejszy bieżnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Placek Napisano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2009 mimo że cobry są cięższe ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.