chicken002 Napisano 7 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2009 witam mam pytanie czym smarowaćl inki i pancerze bo niby szukałem ale niestety nic nie znalazłem ma rÓzne środki odporne na wysokie ciśnienia itp ale nie wiem moze normalnym smarem pomÓżcie aha o prosze adminów o nie usuwanie tematu tylko jak co poprawienie jak by było cos źle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Umil Napisano 7 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2009 Ostatnio miałem wymianę pancerzy i linek. Kupiłem ten najtańszy zestaw na allegro pancerze + linki za 25zł. pancerze od tylnej przerzutki i od tylnego hamulca przesmarowałem zwykłym olejem kujawskim i chodzi jak należy. Przedniej przerzutki nie smarowałem bo tam i tak trzeba większej siły, a tak poza tym są do niej tylko dwa krótkie odcinki pancerza. Przedniego hamulca nie mam więc tego nie zrobiłem ale gdybym miał zrobiłbym to samo co z tylnym. PS: Przed nasmarowaniem pancerzy tylnej przerzutki, nie dało się zmieniać pierwszych czterech biegów z powodu wiadomych oporów :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
creative1989 Napisano 7 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2009 PS: Przed nasmarowaniem pancerzy tylnej przerzutki, nie dało się zmieniać pierwszych czterech biegów z powodu wiadomych oporów :] Kujawski z pierwszego tłoczenia wysechł??? Można smarować np. olejem do łańcucha, Finish Line Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boss Napisano 7 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2009 Niczy nie smarować - bo po co? Tylko same z tym problemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Umil Napisano 7 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2009 No właśnie, że u mnie bez smarowania by się nie obyło. Opory były przed smarowaniem takie, że linka nie była naciągnięta, a gdy chciałem ją naciągnąć startowało z wyższego biegu. A znowuż jak była linka luźna to te pierwsze cztery biegi zlatywały na naciąg linki, teraz po nasmarowaniu wszystko działa cacy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Umil Napisano 8 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2009 Po dwóch wyprawach przez błoto, w tej pierwszej przez dosyć głębokie czuć już opór na tylnej v-ce. Nie jest to jakieś mega, ale jest ten charakterystyczny dźwięk. Tym razem nasmaruje to czymś trwalszym. Tylnia przerzuta na razie chodzi bez zarzutu. OLEJ KUJAWSKI RZĄDZI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikodem Napisano 8 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2009 ja tylko raz na jakiś czas robie taki zabieg z pancerzami wyjmuje z nich linki ogólnie wykręcam Linki wsadzam do benzyny (jak mam dużo czasu) jak mniej to tylko przecieram szmatką nasączoną benzynką estrakcyjną A pancerze biorę i przepłukuje najpierw benzyną (ze strzykawki) później przepłukuje wd40 (porządną chwilę). Wszystko skręcam, reguluje i śmigam Pancerze mam jakieś zwykłe shimano sis/kelly's w szosie campa (wg. mnie niczym się nie różnią) a linki to zwykłe nierdzewne za 4 "zeta". Operacje wykonuje jak wyraźnie czuje, że przerzutka źle chodzi, lub i tak wymaga regulacji (tylna), przednia to tylko profilaktycznie przy serwisie całego roweru. A hamulce tylko bo głębokim błocie, lub jak czuję, że coś trze w pancerzach. Jak widzę, że linka "poszła" tj. jedna żyłka odstaje to ją wymieniam a pancerz wymieniam jak czuje, że, nie mogę przepchać nowej linki lub widzę, że oplot jest złamany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ecia Napisano 8 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2009 Rzeczywiście: NIBY szukałeś... Jest na forum, w tym samym dziale, długi temat o TYM SAMYM: http://www.forumrowerowe.org/index.php?sho...p;hl=smarowanie. Gdybyś szukał naprawdę - sam byś go znalazł. Następnym razem zdublowany temat poleci do kosza. I nie zapominaj - NIGDY! - o słowniku ortograficznym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.