Skocz do zawartości

Kross Team


bikergonia

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety późne pory powrotów do domu , uniemożliwiają mi wykonanie porządnych fotek w dobrym świetle , jednak chętnie opiszę pierwsze wrażenia :)

Przyznam że do tej pory jeździłem na Stalowym klocu , choć po dużych zmianach w napędzie i amortyzacji , dało się nim jeździć (2k km na nim zrobiłem w przeciągu roku więc da się ) tak że przesiadka na rower z prawdziwego zdarzenia miło mnie zaskoczyła :)

+bardzo ładnie pracuje cały napęd , cichy i płynny

+Lekki jak na moje wymagania

+Bardzo skrętna bestia

+od początku widząc że jest w nim xcm zakładałem że będzie to zwykła atrapa amortyzatora , zwłaszcza że zawiodłem się już na rst omega , a cenowo jest droższa , jednak spotkało mnie miłe zaskoczenie , amortyzator działa płynnie , tłumi lepiej niż można by pomyśleć , jestem z niego zadowolony :) (co nie zmienia faktu że w wakacje poleci jakiś Lepszy może Epicon jak będzie dość kaski )

+opony schwable rapid rob , bardzo podoba mi się ich bądź co bądź drobny bieżnik , nie rzucają na piachu , i nie mają przy tym dużych oporów na asfalcie , na grubsze błoto i inny ciężki teren może się nie sprawdzą , ale o tym przekonam się raczej dopiero na wiosnę , gdyż taplanie się w breji w obecnej temperaturze mi się nie uśmiecha ;/

+Hamulce tarczowe również działają bez zarzutu , jestem zadowolony z przesiadki po tylu latach z V-ek na Hydry :)

 

a teraz pora na delikatny zimny prysznic

-siodło niewygodne , może z Wkładką w spodniach było by lepiej słyszałem że pampersik naprawdę bardzo poprawia komfort

- tłumienie aluminium , w porównaniu ze stalą jest wręcz zerowe , czuć kamienie , do czego nie jestem przyzwyczajony :P

-czarny kolor pomimo że piękny , strasznie łapie wszelki bród i kurz , więc jest uciążliwy w czyszczeniu , a ja lubię jak jest czysty :D

 

na razie nic więcej nie jestem wstanie wskazać , reszta wyjdzie w praniu ;P

 

może was coś interesuje , o czym nie powiedziałem ? pytać śmiało :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały szkopuł tkwi właśnie we wkładce ;) Siodełka stricte wyczynowe to często goła kompozytowa skorupa bez ani grama gąbki czy innych "umiękczaczy" - ich role przejmuje właśnie wkładka w spodenkach. Co do koloru to z chęcią bym wymienił swoją rame na czarną. Sam jeżdże na białej i o ile nie widać na niej kurzu o tyle wszystko inne jak najbardziej (smar, musze..odchody itd.).

 

P.S Jaki model opisujesz dokładnie? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołączam do klubu z moim nowym Kross Level A6 V-brake 2011. Rower jest wspaniały, lekko się toczy po drodze,z przyjemnością się prowadzi, wszystko chodzi jak w zegarku,amortyzator XCR LO wybiera wszystkie nierówności terenu. Ten rower to niebo a ziemia

w porównaniu do mojego poprzedniego sprzętu Merida Matts 10-v.

Pozdrawiam wszystkich z Kross Team.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich Krossowców.Dołączam do klubu z moim Kross level A2 v-brake (2011).Rower jest ciekawy i fajny w jeździe ,chociaż na razie przejechałem nim ok.10km ,bo kupiłem go pod koniec sezonu,ale zbieram siły i osprzęt na kolejny sezon .Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Fajny, bo mam taki sam tylko, że na hydraulice ;) Przesuń sobie osłonki na przewodach od tylnego hamulca i przerzutki (powinny chronić ramę od "kabli" żeby się nie rysowała). U mnie minusem jest rama, bo ciut za duża (21.5) ale planuję w przyszłości wymienić na tą od A6 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Jak z dostępnością ram karbonowych Krossa u dystrybutora. Ktoś z was próbował już kupić samą ramę z wyższej półki. Nie mówię o A+ bo to za wysoka liga i cena też średnio przystępna pewnie będzie.

 

Są dostępne osobno ramy do kupienia :)

A10

A+

 

I nowa zabawka Krossa:

 

Wziąłbym którąś z tych ram i na dokładkę jeszcze tego fulla, ale bym miał święta :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Ajjj, tam szpecą od razu- zależy od tego co się komu podoba;]

A zresztą wg niektórych rower ma przede wszystkim być funkcjonalny.

 

Ja się mogę dołączyć z moim hmmm, składakiem na ramie Hexa V4 z jednego z dwóch słusznych roczników tj. '09;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, i ja się z Tobą zgadzam- sama, w sumie przez sporą część roku, jeżdżę z błotnikami.

Ani mi się wtedy rower podoba, ani nie(choć wolę bez błotniczków) ale przynajmniej opony nie czyszczą mi się z błota na twarz, a i za jazdą z mokrym tyłkiem, chyba że w pełnię lata, jakoś tak nie przepadam:)

 

W sumie zawsze mnie zastanawia skąd u wielu taka awersja do błotników. No, i do wymaganych prawem- oświetlenia i sygnału dźwiękowego. Anarchiści czy tylko ciężko powaleni na punkcie wagi?:D

 

Arek- możesz jakoś inaczej wrzucić fotę? Bo chciałabym zobaczyć nabytek, a nie mogę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arek- tak działa, dziękuję :)

Jaki to rozmiar? Bo masz dość nisko siodło... czy to tylko teraz jest tak ustawione?

Sprawdzałeś już go? Nie gromadzi Ci się błocko między tylnym błotnikiem a oponą?

 

Proszę to mój-> dsc05155t.th.jpg

 

 

 

Tylko, że on jest teraz w stanie nie do jazdy, czeka na wymianę okablowanie, ogarnięcie sterów bo mi po operacjach z amorem złapał luz na dolnej misce... a, że jest sesja nie bardzo mogę się za niego zabrać-.-

A i tak- ta okropna korba idzie do wymiany:D amor też to zresztą jakoś czeka.

Normalne zdjęcia z terenu zapodam jak w końcu w ten teren wyjadę...

 

Kilroy- no, ale co mi po gładkiej cerze tylko na niektórych partiach twarzy:D

Zaś co do błotników- jaj mam jakieś SKSy, które poza topornym mocowaniem tylnego nie wyglądają najgorzej. Zdjęcie poglądowe z czasów kiedy był seryjnym Hexagonem, z plątaniną kabli przy kierze//i przykrótką, na dobre ustawienie, sztycą// ;)-> dsc04672h.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie powiem, też mam troche awersje do błotników, może po tym jak za dzieciaka miałem na składaku metalowe błotniki, które na każdym krawężniku dawały o sobie znać, ciężkim brzmieniem :laugh: :laugh:

Widzę, że każdy coś wymienia, a ja przy szczerze mówiąc, nielicznych dłuższych wyjazdach i samej jeździe po mieście codziennie, lub okolicznych lasach, mam od dwóch lat swojego Hexa 3 '09 i nie wymieniłem w nim oprócz opon i dętek, ani jednej rzeczy, wszystko od nowości, jest dalej w nim zamontowane, i sprawuje sie znakomicie, choć przyznam że po takim okresie to przynajmniej chyba linki i pancerze powinny zostać wymienione :teehee:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...