Skocz do zawartości

kross83

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Skąd
    Legnica

Osiągnięcia użytkownika kross83

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Conversation Starter
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Widze,że amortyzator ma rozwalony tłumik z olejem. Sam posiadam ten sprzęt i wiem,że regulacja tłumika jest potrzebna, można za pomocą jej regulować przepływ oleju w tłumiku od pozycji otwartej aż do zamkniętej (zablokowanie ugięcia amortyzatora) co wpływa na szybkość uginana się. Awaria, którą przedstawiłeś mogła być spowodowana tym,że miałeś zablokowany amortyzator i nagle wjechałeś w ciężki teren czego zablokowany tłumik nie wytrzymał i doznał trwałego uszkodzenia i wycieku oleju. Blokada ugięcia służy tylko do jazdy po równym asfalcie i podjazdów aby nie tracić zbędnej energii przy ugięciach amortyzatora
  2. wg mnie urwałeś regulacje, mam taki sam amor i do tego pokretla jest specjalny klucz,ktory zaklada sie na te czarne zabki i idkreca caly korek i po tym zabiegu swobodnie wyciaga sie spreżyna. Ten amorek sam sobie serwisuje rozbierając go na częsci pierwsze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...