rzymo Napisano 25 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2008 Z nudów rozebrałem dziś R7 z TPC, fotka poniżej: (jak ktoś jest zainteresowany, to jutro mogę podać wagi poszczególnych części) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
accentinferno Napisano 25 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2008 Napisz potem ile go składałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzymo Napisano 25 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2008 Napisz potem ile go składałeś Parę minut. Takie drobne zboczenie - każdy amor muszę rozebrać i sprawdzić co dokładnie ma w środku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
accentinferno Napisano 25 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2008 To chyba już nie masz gwarancji co nie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzymo Napisano 25 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2008 To chyba już nie masz gwarancji co nie?? Nie, nie mam. Zresztą w prostszych konstrukcyjnie amorach nie ma się co zepsuć, więc gwara niepotrzebna (chyba że są kiepsko zrobione i powstają luzy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sel Napisano 25 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2008 To Cię pociesze że łatwo możesz rozpierdzielić IT ;-) Fajnie obniża skok ale cholernie wadliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Pixon Napisano 25 Grudnia 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2008 Zacząłeś od wykręcenie śrub na dole goleni? Ciężko schodziły lagi z goleni, musiałeś wziąć młotka i popukać w te śruby na dole żeby wyszło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzymo Napisano 26 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2008 Zacząłeś od wykręcenie śrub na dole goleni? Ciężko schodziły lagi z goleni, musiałeś wziąć młotka i popukać w te śruby na dole żeby wyszło? Wykręciłem blokadę z prawej goleni, wylałem olej do miski (w lewej goleni nie ma oleju). Spuściłem powietrze, odkręciłem korek z zaworem do pompowania. Amor do góry nogami i odkręciłem niebieskie pokrętło od tłumienia, dużym imbusem tłumik, z drugiej strony śrubę. W tym momencie można już wyjąć golenie górne z dolnych, wystarczyło tylko energicznie szarpnąć (najpierw chciałem to zrobić delikatniej i golenie nie wychodziły - myślałem, że coś jeszcze blokuje). Jak chcesz zajrzeć do wnętrza goleni górnych to wystarczy odkręcić płaskim kluczem czarne korki u dołu goleni i gotowe - amor rozłożony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzymo Napisano 5 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2009 Jako że blokada przestała mi działać to nadarzyła się okazja do rozkręcenia blokady (okazało się że linka puściła - najczęstsza awaria). Fotka poniżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.