Martinii Napisano 14 Listopada 2008 Napisano 14 Listopada 2008 Witam, Z projektu opartego o rame RDR Full nic nie wyszło i teraz rower powstaje na bazie ramy Poison Phosphor z roku 2007. Rower skladam pod moje indywidualne potrzeby i upodobania (nie scigam sie w maratonach choc nigdy nic nie wiadomo). Light-bike maniakiem nie jestem, jednak chcialem zeby rower byl mozliwie lekki. Jest to full o zawieszeniu 100/100. Oto specyfikacja: Rama: Poison Phosphor 17" Damper: Manitou Swinger X3 Widelec: Rock Shox Reba (Race) ze skokiem 115 mm + manetka PopLock Stery: Tioga NS Kaseta: Shimano XT CS-M737 (8-rzędowa) Korba: Shimano XT FC-M770 44/32/22 Przerzutka przednia: Shimano XT FD-M771 Przerzutka tylna: Shimano XT RD-M772 Manetki: Gripshift Sram Attack 3/8 Lancuch: Shimano HG93 Hamulce: Avid SD 7 Klamki: Avid SD 7 Linki i pancerze: Clark's + Accent Supreme Mostek: Smica 25,4 100mm Kierownica: Easton EA50 25,4 prosta Chwyty: Ritchey WCS Pedaly: Accent Axium Siodlo: na razie noname Sztyca: na razie noname Koło przednie: Piasta: DT Swiss 370 Obrecz: DT Swiss XR 4.1 Szprychy: 32 x DT Swiss Competition Nyple: 32 x aluminowe DT Swiss Dętka: Schwalbe EXTRA LIGHT Opona: IRC Mythos XC 2.1 Koło tylne: Piasta: DT Swiss 370 Obrecz: DT Swiss XR 4.1 Szprychy: 36 x DT Swiss Competition Nyple: 36 x aluminowe DT Swiss Dętka: Schwalbe EXTRA LIGHT Opona: IRC Mythos XC 2.1 Moze dziwic fakt zastosowania hamulcow typu V-brake - tak, to swiadomy wybor. Z odpowiednimi klockami i po odpowiednim ustawieniu takie rozwiazanie mi odpowiada i wystarcza. Na wszelki wypadek w przednim kole mam piaste pod tarcze. Co do ramy Phosphor... Rame RDR mialem w domu i musze powiedziec, ze jakosc wykonania stoi na duzo wyzszym poziomie niz tego Phosphora! Do tego na ramke RDR mialem 5 lat gwarancji, a na trucizne jest rok... No i sprzedawca ram RDR - dh_fun z allegro, to najwyzsza polka jesli chodzi o obsluge klienta! Przez extreme-shop przybyl mi pewnie niejeden siwy glos na glowie i nieraz zgrzeszylem wulgarnym slownictwem... Dzis wrocil do mnie damper z przygotowanymi pod moja rame tulejami. Tuleje robil dla mnie serwis Vario-Bike w Krakowie. Jakosc uslugi oraz obslugi klienta REWELACYJNA! Po prostu majstersztyk i wszystko zrobione szybko i w przemilej atmosferze... Pare czesci (w tym m.in. kola, hamulce) przekladam z obecnego roweru. Za skladanie zabieram sie od przyszlego tygodnia. Pozdrawiam
GdyniaBiker Napisano 14 Listopada 2008 Napisano 14 Listopada 2008 Czemu od razu reklama, ale takie rzeczy to raczej w dziale projekty rowerów, czy nasze rowery czy coś takiego, jest on w manii lekkości, ale jak jest napisane, stricte do niej nie należy... Zwłaszcza, że kolega nawet o nic nie pyta, tylko prezentuje i tłumaczy..
Martinii Napisano 14 Listopada 2008 Autor Napisano 14 Listopada 2008 Reklama?!?! Po prostu dziele sie odczuciami po wspolpracy z dh_fun, extreme-shop i Vario-Bike... Czy moze chodzi o 'reklame' mnie czy elementow mojego roweru?? A pytania beda. Pierwsze jest takie - czy zakladajac damper do ramy sruby mocujace damper mam scisnac mocno na maxa czy dosc mocno - z wyczuciem?
Fifi Napisano 14 Listopada 2008 Napisano 14 Listopada 2008 Kup klucz dynamometryczny i dokręć zgodnie z zaleceniami.
tobo Napisano 14 Listopada 2008 Napisano 14 Listopada 2008 akurat do dampera to klucz dynamometryczny zbedny. dokrec mocno, ale nie na przedluzke nigdy nie uzywalem takowego klucza i nic sie przez to z tlumikiem i jego tulejami nie dzialo
Martinii Napisano 14 Listopada 2008 Autor Napisano 14 Listopada 2008 dokrec mocno, ale nie na przedluzke [...] Nie rozumiem co to znaczy....
tobo Napisano 14 Listopada 2008 Napisano 14 Listopada 2008 to znaczy ze niektorzy dokrecaja cos kluczem na ktory zakladaja cos co przedluza dzwignie zeby wzmocnic efekt ja dokrecam mocno ale nie az tak ze trzeszczy sruba
Martinii Napisano 19 Listopada 2008 Autor Napisano 19 Listopada 2008 Witam, Tak sie zastanawiam czy to powyzszego zestawu wziac lancuch HG93 czy lepiej CN-7701? A jesli ten drugi to dlaczego?
tobo Napisano 19 Listopada 2008 Napisano 19 Listopada 2008 ten drugi to oznaczenie xtr'a tak? oba lanuchy roznia sie wykonczeniem powierzchni ogniw. dzialanie takie samo.
Martinii Napisano 8 Marca 2009 Autor Napisano 8 Marca 2009 Witam, Tak oto prezentuje sie ostatecznie rozpiska mojego roweru: Rama: Poison Phosphor 2007 17" Damper: Manitou Swinger X3 Widelec: Rock Shox Reba Race (skok 115mm) Stery: Tioga NS Kaseta: Shimano XT CS-M737 Korba: Shimano XT FC-M770 44/32/22 Przerzutka przednia: Shimano XT FD-M771 Przerzutka tylna: Shimano XT RD-M772 Manetki: Sram Attack 3/8 Łańcuch: Shimano HG93 Hamulce: Avid SD 7 + okładziny Kool-Stop Dual Compound Klamki: Avid SD 7 Linki i pancerze: Clark's CLIM8 + ACCENT Supreme Gripy: Bontrager RACE X LITE Kierownica: Easton EA50 Rogi: ACCENT Airplane Pedaly: ACCENT Axium Siodlo: noname Sztyca: Ritchey WCS 27,2/350 Zacisk sztycy: Accent X-Country Mostek: Smica Lite PRO 25,4 100mm Koło przednie: Piasta: DT Swiss 370 Obrecz: DT Swiss XR 4.1 Zacisk: DT Swiss Szprychy: 32 x DT Swiss Competition Nyple: 32 x aluminowe DT Swiss Dętka: Schwalbe EXTRA LIGHT Opona: IRC Mythos XC 2.1 Koło tylne: Piasta: DT Swiss 370 Obrecz: DT Swiss XR 4.1 Zacisk: Accent Szprychy: 36 x DT Swiss Competition Nyple: 36 x aluminowe DT Swiss Dętka: Schwalbe EXTRA LIGHT Opona: IRC Mythos XC 2.1 Waga: około 11,7-11,8 kg A tak on wyglada: Rower na razie w fazie testow, regulacji i dostrajania - dzis jedzilem na nim pierwszy raz. Siodlo niebawem sie zmieni - jestem na etapie poszukiwan i analiz. Zaluje, ze nie udalo mi sie dostac bialej Reby, wtedy rower lepiej by sie prezentowal... Szukam tez sposobu, zeby troche zbic wage. Zmiana siodla, ktora bedzie pierwsza da mi na pewno jakis zysk, ale pewnie nie kolosalny, bo raczej nie bede kupowal twardej deski... Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.