Vistat Napisano 4 Października 2008 Udostępnij Napisano 4 Października 2008 No mam pytanie są na rynku amortyzowane sztyce i chciałbym się dowiedzieć jak to działa czy się opłaca czy ktoś coś takiego ma jak wrażenia no piszcie no i może jakieś propozycje Aha mam Ht jak by był full to nie myślał bym o takiej sztycy ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GZA20 Napisano 4 Października 2008 Udostępnij Napisano 4 Października 2008 To w ogóle nie myśl. Takie sztyce szybko łapią luzy i jest to dosyć głupi pomysł... Zresztą nowe egzemplarze takich sztyc mają już spore luzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vistat Napisano 4 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 4 Października 2008 czyli taki bajer bez sensu dzięki może ktoś jeszcze się wypowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GZA20 Napisano 4 Października 2008 Udostępnij Napisano 4 Października 2008 No wg mnie jest mocno bez sensu. Zauważ, że tyłek ciągle zmienia połozenie względem korb...mnie osobiście takie coś by wpieniało. Poza tym jeśli chciałbyś sztycę która będzie dobra jakościowo i żeby nie łapała tak szybko luzów trzeba się liczyć z wydatkiem 300 zł i więcej... W Twoim przypadku te 300 zł czy więcej lepiej wydac na lepszy przedni amor... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Odi Napisano 4 Października 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 4 Października 2008 Temat poruszany wielokrotnie, korzystamy z wyszukiwarki Wnioski zawsze byłby takie same - nie warto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vistat Napisano 4 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 4 Października 2008 dobra ludzie podajcie przykłady sztyc z pantografem (jakieś fajne i w miarę po przystępnej cenie) i czy możecie mi opisać zasadę działania pantografu w sztycy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GZA20 Napisano 4 Października 2008 Udostępnij Napisano 4 Października 2008 Ogólnie pewnie nikt tu Ci nie poda bo chyba nikt na tym forum nie stwierdził że to fajny wynalazek.... A jeśli bardzo chcesz poznać zasady działania to polecam www.google.pl Trochę chyba leniwy jesteśże wszystko tak na tacy chcesz mieć podane... http://mtbikes.info/artykuly/testy-i-recen...our-nex-d3.html http://www.wrower.pl/testy/2006/2006-Sztyc...wanaSuntour.php Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vistat Napisano 4 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 4 Października 2008 nie leniwy ;] chociaż może trochę ale stwierdziłem że będziecie wiedzieli lepiej a jakieś przykłady na allegro ps tą 2 stronę widziałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GZA20 Napisano 4 Października 2008 Udostępnij Napisano 4 Października 2008 Przykłady na allegro to weź wejdź w dział "sztyce" i wpisz "amortyzowane" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 5 Października 2008 Udostępnij Napisano 5 Października 2008 tóra będzie dobra jakościowo i żeby nie łapała tak szybko luzów trzeba się liczyć z wydatkiem 300 zł i więcej... Znacznie więcej : http://www.cult-bikes.com/CaneCreekWspornikiSiodelka.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amoniak Napisano 5 Października 2008 Udostępnij Napisano 5 Października 2008 Heh temat zamykam Było wiele razy jak Odi napisał sztyca amortyzowana służy komfortowi tyłka. Trakcji nie poprawia Waży przynajmniej 2 razy tyle co zwykła sztyca. zmienia się odległość siodełko-suport Imo jedyne sensowne zastosowanie w rowerach miejskich Choć na maratonach widziałem gostków startujących z czymś takim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.