Skocz do zawartości

[koła] +-1700g 85kg xc v-brake 500-600zł


Gość R3surrection

Rekomendowane odpowiedzi

Gość R3surrection

a konkretnie? nie znam się za bardzo na kołach teraz mam rhyno lite 36 + deore i na tyle novatec

 

zmienic chę wyłącznie dla wagi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja za ~470zł złożyłem Mavix XM317/XT/dt comp/nyple alu i koła ważą ~1830g. Jeżeli do takiego zestawu wziąć szprychy dt revo to waga poszłaby o 100g w dół i masz ~1730g <600zł. Oczywiście zależy ile ważysz i jak jeździsz bo revo nie każdemu będą się dobrze spisywały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1700g to trochę niska półka wagowa jak dla kół za 600zł max.

Przednie musiałoby ważyć 700 a tylnie 1000g maxymalnie.

Da się to osiągnąć, montując z przodu lekką piastę szosową, 32 szprychy dt competition zaplecione na słoneczko i obręcz o wadze nie więcej niż 450g czyli Alexy różne {najtaniej to Ace18}, Sun rims Ufo, Mavic Xm317/517, Dt Xr 4.1 i do tego nyple aluminiowe.

Z tyłu chcesz mieć lekką piastę - uważaj na to, by nie wziąć piasty z alu bębenkiem {chociaż stalowe niestety też się czasami sypią} Piasta Novatec / Dm Bill / Chosen powinna dać radę, do tego 32-36 szprych dt comp i obręcz też wg wagi jeźdzca dobrać. Zaplot z tyłu najlepiej standardowy - na 3 krzyże, nyple alu..

Składając z nowych komponentów to wyniesie ciebie conajmniej 500-600zł, nie biorąc pod uwagę kosztów zaplotu. Przeglądaj codziennie allegro - może coś upolujesz :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość R3surrection

mam teraz piastę novatec na tył zamiast deore przełożę w weekend.

pytanie brzmi czy przy agresywnym xc 85kg alexrims rhyno lite szprychy mach + novatec tył deore przód jest sens cokolwiek zmieniać mając na nowe koła 500-600zł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach