Skocz do zawartości

[ankieta] pomoc w pracy magisterskiej


Ewusia

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jestem studentką szkoły filmowej i pisze prace mgr dot. zdjęć filmowych w sporcie. W związku z tym mam do was wszystkich ogromną prośbę o wypełnienie ankiety. Jest ona krotka - raptem 9 pytań, w tym tylko jedno otwarte, wiec powinno pójść szybko. Będę bardzo wdzięczna za pomoc. Jak macie więcej znajomych, z poza forum, którzy uprawiając swój sport rejestrują/chcą rejestrować filmowo swoje zmagania - prześlijcie im proszę tę ankietę z prośba o wypełnienie i odesłanie jej do mnie.

 

Dla chętnych ankietę prześle mailem.

 

Czekam na maile od Was: ewusia22@interia.fm

 

Z góry dziękuję wszystkim za pomoc!!!

 

Ewa Zawadzka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Lepiej zrobisz, jak tutaj wkleisz tą ankietę i będzie można ją ściągnąć. A jeszcze lepiej jeżeli byś to stworzyła jakąś stronę na którą wystarczyło by wejść, wypełnić, kliknąć wysłać i sprawa załatwiona.

 

Twój sposób, który zaproponowałaś może się okazać nieskuteczny, ponieważ małej ilości osób się będzie chciało, pisać do ciebie, czekać na odpowiedź, wypełniać i od nowa wysyłać. Przemyśl to, jeżeli chcesz mieć jakiekolwiek oparcie na tej ankiecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeśli chcesz aktywniej uczestniczyć w życiu forum i nie mieć problemów łaskawie-nam-panującymi, klik:

 

KONTAKT Z ADMINAMI - w takiej sprawie pewnie coś doradzą albo pomogą (ewentualnie wysłać im jakąś prywatną wiadomość - robi się to np. po wejściu w profil)

 

REGULAMIN

 

PRZYWITAJKA

 

Powodzenia i miłego pisania, tak pracy jak i postów! :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z pewnością bym Wam w tym uprościła sprawę, ale zapewniam - ankieta zajmie może 3 minuty każdemu z Was. Forma emailowa jest jak dla mnie na obecną chwilę jedyną dostępną.

 

 

Dlatego proszę raz jeszcze - pomożecie?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach