MarcinGoluch Napisano 16 Stycznia 2008 Napisano 16 Stycznia 2008 Witam! Jestem ciekaw ilu z Was mBank wielokrotnie naliczył pobrane w dniu 13grudnia pieniadze? Ja mam miłą niespodzianke. 200zł zapłacone w niedziele w kasie Decathlon pojawiło sie ponownie na moim koncie jako anulowanie zakupu karta . Jazda na całego. Jak mi rano kolega powiedział o błędnych naliczeniach w mBanku to pomyślałem początkowo ze to jednostkowe sytuacje będą, na chwile obecna okazuje się ze większość znajomych posiadających rachunki w mBanku ma wielokrotne naliczenia. Tylko ja jestem szczęściarzem. Pozdrawiam! Marcin P.S. Jutro gram w totka, może znowu się szczęście uśmiechnie
piotrek89xc Napisano 17 Stycznia 2008 Napisano 17 Stycznia 2008 Na wszelki wypadek sprawdziłem stan konta, bo niedawno płaciłem kartą na stacji benzynowej, ale wygląda na to, że jest OK. A tak na marginesie, ciekawi mne dlaczego tak się działo?
bodziekk Napisano 17 Stycznia 2008 Napisano 17 Stycznia 2008 MarcinGoluch czemu uważasz, że jesteś szczęściarzem? Nie zgłosisz bankowi pomyłki?
vadit Napisano 17 Stycznia 2008 Napisano 17 Stycznia 2008 Dlaczego miałby zgłaszać? Poza tym nie musi zwracać tej kwoty. W starych bankomatach rzadko, ale zdarza się, że pieniądze wypłacane są w większych kwotach niż miały być. Pewnie on nie jest jedyny. Zwracali kasę każdemu kto 13 grudnia robił zakupy, albo wypłacał z bankomatu. Widocznie MarcinGoluch trafił na moment kiedy awarii jeszcze nie było. Banku to nic nie kosztuje. Dopisują do konta kwotę i tyle, a nadmiarem pieniędzy na rynku niech martwi się ktoś inny
MarcinGoluch Napisano 17 Stycznia 2008 Autor Napisano 17 Stycznia 2008 Zgłosiłem Decathlonowi, że nastąpiło anulowanie transakcji i czy zapytałem czy już się z tym spotkali. Pan bardzo podziękował i powiedział, że na chwile obecną nie wiedzą czy to jest "strata" banku czy firmy Decathlon. Na chwile obecną brak stanowiska firmy Decathlon w tej sprawie. Jeśli się wyjaśni z czyjej winy nastąpiło anulowanie wtedy będzie próba nawiązania ze mną kontaktu. Hmm swoją droga to jestem ciekawy jak chca nawiązać kontakt? Bank z racji ustawy o ochronie danych osobowych ma zakaz dzielenia sie informacjami takimi jak numer telefonu klienta. Sami tez nie moga ściągnąć mi kasy zkonta mimo że to oni ją omyłko tam umieścili. Tak jak mowił Vadit nie ja jedyny, ale nie słyszałem żeby komuś jeszcze dodali kase w ten sposób. Dwie osoby znajome miały uznanie kwoty 200 i 500zł razy 12 i razy 17. Osoba której 500zl policzyli x17 dostała zwrot 8500zł, a powinna 500x16. Nie wiem gdzie i kto popełnił błąd ale takiej rozruby z bankiem i na taką skalę osobiście nie pamiętam.
vadit Napisano 17 Stycznia 2008 Napisano 17 Stycznia 2008 Z uczciwości? Wobec banku? Dobre Rozumiem, jeśliby jakiejś babci portfel wypadł. Sam bym oddał, może babcia zaprosiłaby mnie na herbatę i babcine ciastko Bank na tym nie ucierpiał, więc nie można mówić tu o uczciwości. Po prostu dopisali mu do konta 200zł znikąd. Że ktoś może być zazdrosny, że mu się nie poszczęściło to inna sprawa. Dla podejrzliwych - bank nie uraczył mnie takim prezentem Decathlon też raczej nie ucierpiał, a dane osobowe ma, bo przy każdej transakcji jest informacja kto robił dany zakup - tak jak przy przelewach, aczkolwiek ręki nie dam sobie uciąć.
bodziekk Napisano 17 Stycznia 2008 Napisano 17 Stycznia 2008 Zgłosiłem Decathlonowi, że nastąpiło anulowanie transakcji i czy zapytałem czy już się z tym spotkali. Pan bardzo podziękował i powiedział, że na chwile obecną nie wiedzą czy to jest "strata" banku czy firmy Decathlon. Na chwile obecną brak stanowiska firmy Decathlon w tej sprawie. Jeśli się wyjaśni z czyjej winy nastąpiło anulowanie wtedy będzie próba nawiązania ze mną kontaktu.Hmm swoją droga to jestem ciekawy jak chca nawiązać kontakt? Bank z racji ustawy o ochronie danych osobowych ma zakaz dzielenia sie informacjami takimi jak numer telefonu klienta. Sami tez nie moga ściągnąć mi kasy zkonta mimo że to oni ją omyłko tam umieścili. Tak jak mowił Vadit nie ja jedyny, ale nie słyszałem żeby komuś jeszcze dodali kase w ten sposób. Dwie osoby znajome miały uznanie kwoty 200 i 500zł razy 12 i razy 17. Osoba której 500zl policzyli x17 dostała zwrot 8500zł, a powinna 500x16. Nie wiem gdzie i kto popełnił błąd ale takiej rozruby z bankiem i na taką skalę osobiście nie pamiętam. No, tak to rozumiem BTW - w Faktach mówili, że jak ktoś dostał "prezent" to żeby się za wcześnie nie cieszył, bo i tak bank do tego za kilka dni dojdzie. Z uczciwości? Wobec banku? Dobre Rozumiem, jeśliby jakiejś babci portfel wypadł. Sam bym oddał, może babcia zaprosiłaby mnie na herbatę i babcine ciastko Bank na tym nie ucierpiał, więc nie można mówić tu o uczciwości. Po prostu dopisali mu do konta 200zł znikąd. Że ktoś może być zazdrosny, że mu się nie poszczęściło to inna sprawa. Dla podejrzliwych - bank nie uraczył mnie takim prezentem Decathlon też raczej nie ucierpiał, a dane osobowe ma, bo przy każdej transakcji jest informacja kto robił dany zakup - tak jak przy przelewach, aczkolwiek ręki nie dam sobie uciąć. Nie wiem kto na tym ucierpiał i ile stracił, bo o bankowości nie mam pojęcia. A co do uczciwości to widocznie inaczej rozumiemy te pojęcia.
anulkaa Napisano 18 Stycznia 2008 Napisano 18 Stycznia 2008 MarcinGoluch miałam coś podobnego parę miesięcy temu. Zapłaciłam kartą za zakupione produkty spożywcze, po czym, następnego dnia, czy też parę dni później, zaglądam na historię konta, a tam cała kwota zwrócona od działu ROZLICZEŃ KART (coś w ten deseń). Kwota co prawda niewielka, bo coś powyżej 10 zł. I wtedy zrobiłam trochę inaczej. Ponieważ korzystam z dostępu do konta przez Internet, to pod odpowiednim linkiem jest formularz do kontaktu z bankiem. Opisałam im całą zaistniałą sytuację i to oni już wszystko załatwiali. Ja otrzymałam informację, że to raczej nie ich (banku) wina. W ciągu paru dni, sytuacja wróciła do normy.
MarcinGoluch Napisano 1 Lutego 2008 Autor Napisano 1 Lutego 2008 Czy Wszystkie konta osób które miały naliczone wielokrotnie lub miały zwroty zostały doprowadzone do stanu faktycznego? Na chwile obecną kwota ktora do mnie wrociła nadal nie została sciagnieta z konta a mBank mowi ze informacje dodatkowe od Visy zostały zaksiegowane i nie spodziewaja się wiecej dodatkowych rozliczen . Znaczy sie będą nowe opony .
J0seph Napisano 1 Lutego 2008 Napisano 1 Lutego 2008 Decathlon też raczej nie ucierpiał, a dane osobowe ma, bo przy każdej transakcji jest informacja kto robił dany zakup - tak jak przy przelewach, aczkolwiek ręki nie dam sobie uciąć. U akceptanta pozostaje jedynie uzgodnienie sald, a na nim, co najwyżej numer karty, oraz data jej ważności. Jedyna metoda - to kontakt akceptanta z acquirerem, co też pewnie uczyni w celu wyjaśnienia danej płatności, a dalej, acquirer ew. kontaktuje sie z bankiem wydawcy. Sami tez nie moga ściągnąć mi kasy zkonta mimo że to oni ją omyłko tam umieścili. mBank wydaje tylko karty Visa - zatem mogą i nie pisze tu o sytuacji 'awaryjnej', taka jak ta - bo tu jak najbardziej, po otrzymaniu wlasciwych plikow od Visy - mogą po porstu odtwoorzyc sytuacje w taki sposob - jak by tej awarii nie bylo, ale generalnie, acquirer - w udokumentowanych przez wiarygodnego sprzedawce syuacjach moze dowolnie obciążyć lub uznać dowolną karte (lub powiązane z nią konto). Wyjątkiem są karty Maestro - gdzie mymagana jest na to pisemna zgoda posiadacza karty. tyle w skrócie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.