Skocz do zawartości

[tyłek] bóle pupy, okolice kości ogonowej


TocaS

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Co zmieniam rower to zawsze na początku mam jakieś problemy w jednym nadgarstki, w drugim plecy, a teraz ból tyłka lub okolic kości ogonowej, ból w sumie znika godzinę po zejściu z roweru. Dzień w dzień mimo, że dużo pracuje to staram się zrobić te 70 km. W sumie w innych rowerach też miewałem bóle tyłka ale to rzadko.

 

Jak sobie w tym pomóc ??

 

Zastanawiam się nad kupnem spodenek z wkładką w końcu jeżdżę już od 13 roku życia i do dzisiaj ich jeszcze nie kupiłem, sądzę, że będę jakoś w nich źle wyglądał gdyż nie jestem osobą szczupłą.

 

Myślę jeszcze o zmianie siodełka ale czy to pomoże ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalezy czy boli cie tyłek bo masz zle rozlozony cieżar dłonie-tyłek. Czy dlatego ze samo siodło powoduje dyskomfort.

Popróbuj operacji z wyciąganiem sztycy wyżej[chyba ze masz dobra wysokosc ustawiona, za wysokie ustawienie tez moze powodowac bóle tyłka], lub przesunieciem siodła do tyłu. Jezeli to pomoze poprostu zmień mostek na dłuższy / odwróć obecny. Jezeli nie, zacznij myśleć o zmianie siodła. Zakup spodenek oczywiscie podnosi komfort, a sportowe wąskie siodłą zwiększają efektywność pracy kolarza. Dlatego warto pomyslec o inwestycji w ten sprzet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mostek 60 mm? Na moje oko tu jest pies pogrzebany. Zle rozlozony ciężar poprostu. Od samego siodła nie bylałyby cię raczej kości ogonowe, tylko kulszowe.

 

Mam 172cm wzrostu mostek 11cm i stosunkowo długą ramę[tj sportowa geo, ale nie przesadnie długa]. siodełko ustawione na srodku jarzma i nie mam problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mostek 60 mm? Na moje oko tu jest pies pogrzebany. Zle rozlozony ciężar poprostu. Od samego siodła nie bylałyby cię raczej kości ogonowe, tylko kulszowe.