Wilku89 Napisano 4 Maja 2007 Napisano 4 Maja 2007 siema. przymierzam sie do zmiany manetek. mam do wyboru nowe shimano deore xt rapid fire plus 2007 + klamki avid fr5, badz tez kupie uzywane shimano xtr dual control. Lubie dual controle, fajna sprawa, ale tu nie o tym chodzi mi o mulastosc klamki przy skrecaniu kierownica. mialem dlugie pancerze to klamka prawie nie odbijala, skrocilem je to bylo dobrze, lecz nie tak jak potrzeba, gdyz przy skrecie kierownica o jakies 45 stopni juz mi klamka gorzej odbija i chodzi mułowato. Jezdzilem na bikach qmpli, ktorzy maja rapid fire i klamki, noi tam jakies zwykle najtansze pancerze w polaczeniu ze zwykla klamka klasy alivio - dziala to pieknie, klamka super odbija nawet przy prawie 90stopni skretu kierą, zas moje deore dual control to jednym slowem kupa. I tu do was pytania: czy to tylko i wylacznie wina pancerzy, sa za dlugie, za krotkie, badz brudne czy tez deore dc jest takie lipne, czy tez w koncu klamki w dual controlach tak badziwienie odbijają? prosze o wypowiedzi tych, ktorzy jezdza na xt/xtr dual control, lecz inncy htez poslucham chetnie, pozdro.
Biera Napisano 4 Maja 2007 Napisano 4 Maja 2007 jako "inny" stwierdzam: pancerze albo coś nakiełbasiłeś przy klamkach albo hamulcach. Na początku chodziły fajnie? to teraz też można je do tego doprowadzić.
Napatos Napisano 4 Maja 2007 Napisano 4 Maja 2007 A może to v-ki za słabo napinają linkę? Spróbuj przełożyć zaczepy sprężyn w inne dziurki. To jeszcze poedytuje, póki mogę Może uda się pożyczyć od kogoś klamkę i zamontować ją u Ciebie pozostawiąjąc hamulce, linki i pancerze tak jak masz. Miałbyś najpewniejszą odpowiedź.
Wilku89 Napisano 4 Maja 2007 Autor Napisano 4 Maja 2007 mam w srodkowa dziurke wsadzone, jak wiekszosc bikerow z xc na poczatku biera nie pamietam jak bylo. kuszą mnie xtry, lecz boje sie, ze klamka bedzie znowu odbijać fatalnie. zmienie i tak pancerze, gdy bede wlasnie zakladal te xtr dc, badz wlasnie fr5 i xt rapid fire.a gdy bedzie dalej to samo? posiadacze dual controli piszcie, jak to u was wyglada!
Biera Napisano 4 Maja 2007 Napisano 4 Maja 2007 prawda jest taka że jak nie zadbasz odpowiednio o sprzęt to xtr ci nic nie da i będzie działał gorzej niż zadbane alivio.
Wilku89 Napisano 4 Maja 2007 Autor Napisano 4 Maja 2007 dbam, ale kurde chce, by ktos kto ma xtr,xt, badz lx dual control sie wypowiedzial, czy jemu rowniez przy skrecie kierownica o jakies 70stopni lub troche mniej klamka zaczyna mulasto chodzic. Bo nie wiem, czy to wina tylko i wylacznie pancerzy, czy deore sa tak lipne, czy tez to norma w dual controlach!
Napatos Napisano 4 Maja 2007 Napisano 4 Maja 2007 Patrz mój poprzedni post Klamka ma sprężynkę która niewiele daje. Powrót klamki zależy od naciągu sprężyn hamulca oraz jakości, czystości i sposobu prowadzenia pancerzy i linek.
Loko Napisano 4 Maja 2007 Napisano 4 Maja 2007 Ja bym głosował na pancerze skoro po ich skróceniu zrobiło sie lepiej .
bartek_0505 Napisano 4 Maja 2007 Napisano 4 Maja 2007 Posiadam dual controle deore LX i u mnie wszystko ok, chodzą pięknie, pancerze mam skrócone. Jechałem na DC XTR - jednym słowem bajka Chodzą jak marzenie, jeżeli cena Cię nie przeraża to zainwestuj w XTR, będziesz zadowolony w 100% !
Wilku89 Napisano 5 Maja 2007 Autor Napisano 5 Maja 2007 no mam bartek okazje kupic uzywane XTR DC za 380zl - 3tys przebiegu, rower startowal tylko na maratonach/wyscigach xc. Mowisz,z e to naprawdę chodzi bajecznie? ehh musze pomyslec nad tym czyli to nie wina ogólnie dual controli, tylko albo moich pancerzy, albo deore dc jest takie lipne tak?
rymo Napisano 5 Maja 2007 Napisano 5 Maja 2007 Jak sam stwierdziles u swoich kumpli na nizszym klasowo sprzecie...wszystko dziala wysmienicie. Teraz mowisz o deore..czyli klasy wyzej. Jak myslisz to wina..iz shimano w swoim niecnym zamysle postanowilo w jednej z lepszy grup zepsuc co sie dalo...czy to jednak wina niegodziwych pancerzy..ktore nie chce wspolpracowac jak nalezy?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.