Skocz do zawartości

Loko

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    314
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://kolko.cba.pl

Osiągnięcia użytkownika Loko

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Conversation Starter
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Witam. Udało mi się kupić ostatnio w bardzo dobrej cenie rower jak w temacie. Wcześniej miałem Meridę HFS którą zabrała mi siostra, a która okazała się lżejsza niż nowy Cube. Na wadzę wyliczając róznicę moją i roweru wychodzi 12,6 kg. Rower jest nowy, tylko 1 raz przejechałem się nim i dlatego chciałbym go odchudzić tanim kosztem pozbywając się jednocześnie starych elementów jako nieużywanych. Specyfikacja: Rozmiar Ramy 20" Rama Alu Superlite 6061 AMF, RFR-Geometry, double butted, disc only Widelec Rock Shox Reba SL 100mm, Poploc Stery FSA No.10 semi-integrated, 1 1/8" Wspornik Easton EA30 Oversized, handelbar clamp 31.8mm, 8° Kierownica Easton EA30 Lowriser Oversized, 660 mm Chwyty CUBE Performance Grip Przerzutka tylna Shimano XT, RD-M781-SGSL, Shadow 10-speed Przerzutka przednia Shimano Deore FD-M590-10. Down Swing 34.9mm, 10-speed Manetki Shimano Deore SL-M591, Rapidfire-Plus, 10-speed Hamulce Shimano BR-M395 hydr. disc brake (180/160mm) Korba Shimano FC-M522, 42x32x24T, 175 mm, 3x10 speed, Innenlager BB-ES25 113mm Obręcze RFR ZX24 Piasta przód Shimano xt M785 Piasta tył Shimano xt M785 Opony Schwalbe Rapid Rob 2.25 Pedały Alu PD-971 Siodło Selle Italia X1 Sztyca Easton EA30 31.6*400mm Zacisk RFR Varioclose 34.9mm Pedałów oraz siodła na razie nie ruszam, koła też zostają. Opony planuję wymienić na Schwalbe Rocket Ron 2013 2,1 co powinno dać ok 500 gram zysku. Zaraz po tym chcę wymienić kierownicę, mostek oraz sztycę. Nie udało mi się znaleźć jednak ciężarów tych częsci na internecie. Tutaj proszę o info ile to może ważyć i na co lekkiego i niedrogiego można to podmienić - kierownica nowa ma być prosta. Co dalej w miarę możliwości zejścia poniżej 11 kg.
  2. Witam. Panowie przymierzam się do nowej ramy i wymyśliłem cube reaction 18 cali. Zastanawiam się czy jednak nie bedzie za mała. Wcześniej miałem merida matts comp hfs 20 cali taka jak tutaj http://www.mbike.ru/bikes2005/matts_comp.html jednak wydawała mi się dość toporna. Mam 186 cm wzrostu 85 kg wagi. Ostatnio przymierzałem się do Treka 4700 z 2013 roku kolegi to wychodziło elegancko. Poproszę o poradę.
  3. Obecnie przesiadłem się na Finish Line Pro Road i po 70 km łańcucha nie słychać, wcześniej jeździłem na wszystkich finish linach oprócz właśnie Pro Road i tego z zieloną nakrętką. Chwalę i polecam.
  4. Fajnie że masz widelec sztywny, rower jest przez to lżejszy i wg mnie lepszy taki niż badziewny 3 kg amorek.
  5. Fajnie by było jakby każdy kto pisze posta dopisywał ile waży ,bo to istotne chyba .
  6. No ja przeczytałem już pół internetu na temat r7 ,łącznie z zagranicznymi stronami i niestety często i gęsto pojawia się temat nieszczelności .A mógłby ktoś napisać jaka jest różnica w długości amorka pomiędzy r7 80 mm , a bomber mx pr 100 mm ,bo widziałem że było coś w tym temacie .
  7. Literówka , miało być r7 minimalnie gorsze od sida .
  8. Z tego co wiem to SID i REBA mają te same wnętrzności ,tym samym działają tak samo , dalej idąc r7 vs reba =reba minimalnie lepsza ,tzn że r7 minimalnie lepsze od sid w kulturze pracy .Cytuje hasła z forum .No ale dalej nie wiem jak się zachowuje na tym rozwalonym bruku .
  9. Moglibyście napisać jak dokładnie wygląda ta kultura pracy r7 .Chodzi mi o duże częstotliwości wybojów ,stary bruk ,albo tarke na gruntowej drodze itp .
  10. To zależy jak jeździsz .Większy skok ,to cieższe zastosowanie .Przy Twojej wadze starczy Ci 80 .Tak mi się wydaje
  11. Kupiłem dzisiaj ,w sklepie cena była 59 zł ,ale że leżały chyba długo na wystawie to zaszły minimalnie rdzą ,więc dostałem zniżke 12 zł .Klucze fajne ,wykonane z domieszką wanady ,więc powinny zachować swój kształt .Co jednak : łyzki nie trzymają sie zestawu odpadają ,boczne przyciski dzielące pakiet na 2 ,odpadają (pod nimi są małe guziczki których nacisnięcie daje ten sam efekt ) .Wszystko jest leciutkie i po przesmarowaniu chodzi już dobrze (początkowo każdy element otwierał sie bardzo topornie ) .Srebrna farba którą widać na obudowie na zdjecie ,w części już jest złuszczona .W skład zestawu wchodzi : - 7 imbusów w rozmiarze od 2 do 8 mm - 2 śrubokręty : płaski i krzyżakowy - 3 klucze oczkowe 8, 10 i 15 mm - 2 łyżki do ściągania opon - klucz do nypli Zdjęcie : http://www.vonderpalette24.de/sigma-pt14b.jpg Klucze fajne ,nawet pomijając to o nich złego napisałem .Być może że zestaw który kupiłem za długo sobie poleżał , z drugiej jednak strony ,jeżeli on już sobie poleżał , to jak ktoś kupi nowy i nie będzie mieć ww wad to jest duża szansa że w przyszłości takie wady nabędzie .Sprzęt ogólnie fajny ,ale nie za taką cenę ,ja go wyceniam na 30 zł i jakbym nie był taki pospieszalski przy kopowaniu to pewnie bym go nie wziął .Za głupotę trzeba płacić .
  12. Loko

    [buty spd] buty Crane

    Tam chyba pasują standardowe wkręty piłkarskie ,ale pewności nie mam .
  13. Loko

    [obręcz]DT Swiss XR 4.1

    Powiększysz karb .Jak nie obrobisz potem dobrze brzegów otworu (szlifowac) może Ci puścić w tym miejscu .To moje czysto teoretyczne rozważania . Odnośnie tej centry co tu sie skarżą ludzie to wg mnie nowo zaplecione koło bez zadnego ciężkiego dzwona nie ma prawa sie rozcentrowywać a jeżeli wystąpi taki problem ,to znaczy że zostało źle złożone -nieprawidłowo naciągniete szprychy . Chciałbym też obalić mit ,którzy wypisują sprzedawcy kółek ,że w nowym kółku po jakimś czasie trzeba naciągnąć szprychy ,albo centrować .To ściema .Koło wychodzi spod ręki fachowca i jest gotowe ,bez poprawek .Mechanik w sklepie mi tak tłumaczył i faktycznie ,koło które mi złozył do dziś nie ma 1 mikrometra bicia ,a waże 85 kg i nie lubie podnosić tyłka przy wbijaniu na krawężniki .
  14. Manetki kupiłem z allegro za 135 komplet 3x9 .Przyszły po dniu , rozpakowałem ,zamocowałem ,załączyłem linki i zostawiłem na noc żeby sie uleżało .Dzisiaj była jazda . Poprzednio miałem klamkomanetki stef i alivio z 2007 r i powiem że początkowo nie wiedziałem jak sie z tymi x-7 obchodzić .Wrzucałem bieg i standardowo przyzwyczajony ze w alvio nie wejdzie na klik ,dawałem ciut więcej ,albo ułamek sekundy dłużej przetrzymywałem .Takie działania powodowały ze manetki szalały ,wrzucałem czasem po 2 biegi w górę ,łańcuch skakał po kasecie itd .Dopiero jak zacząłem obchodzić się z nimi delikatniej zrozumiałem o co chodzi .Biegi wskakuje idealnie na klik i nic więcej .Siła jaką trzeba przy tym włożyć to jak załączenie biegu w sekwencyjnej skrzyni .Tak samo działa w dół .Ładnie spasowuje się i reaguje na komendy .System zmiany tj oba przełączniki na kciuk u mnie jeszcze się nie dotarł .Ale przy odpowiednim ustawienia manetek na kierownicy ,nie stanowi żadnego problemu szybka reakcja kciukiem z palcami na klamce hamulca jednocześnie .Jestem bardzo zadowolony z zakupy i to nie temu że chwalę swoje ,bo szczerze to sceptycznie podchodzę do tego typu osprzętu (droższego ) . Polecam manetki bo działają wyśmienicie .Siła jaką włozyć trzeba w zmiane biegu porównać mozna do nacisniecia klawisza na klawiaturze .Nie odniosę się do shimano ,bo nie jeździłem na innych niż alivio manetkach .Ciekawi mnie jak x-7 wypada przy lx .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...