Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Od początku miałem problemy z tylnym hamulcem. Sprzedawca kilkukrotnie wymieniał na nowy ale bezskutecznie. Podczas kolejnej reklamacji wymienił na hamulec innej marki. 

Czy ma obowiązek wymienić również drugi na taki sam mimo iż jest sprawny? Trochę idiotycznie to wygląda. Prawie nowy rower i dwa różne hamulce. 

Napisano

Nie potrafię odpowiedzieć na ten temat,  ale mam gorącą prośbę o wyjaśnienie jaki to był ten awaryjny hamulec, na czym polegała wada i na jaki typ hamulca został pozytywnie wymieniony.  Jestem przekonany, że te informacje będą przydatne dla szerokiego grona Kolegów🙂.

Napisano
37 minut temu, Bokciu napisał:

Czy ma obowiązek wymienić również drugi na taki sam mimo iż jest sprawny? Trochę idiotycznie to wygląda. Prawie nowy rower i dwa różne hamulce. 

Nie, jeśli drugi jest sprawny, to nie ma takiego obowiązku. 

6 minut temu, Turysta05 napisał:

mam gorącą prośbę o wyjaśnienie jaki to był ten awaryjny hamulec, na czym polegała wada i na jaki typ hamulca został pozytywnie wymieniony. 

Też jestem bardzo ciekawy, bo przypadek co najmniej intrygujący... ;) 

  • +1 pomógł 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...