Bokciu Napisano 16 Grudnia Napisano 16 Grudnia Od początku miałem problemy z tylnym hamulcem. Sprzedawca kilkukrotnie wymieniał na nowy ale bezskutecznie. Podczas kolejnej reklamacji wymienił na hamulec innej marki. Czy ma obowiązek wymienić również drugi na taki sam mimo iż jest sprawny? Trochę idiotycznie to wygląda. Prawie nowy rower i dwa różne hamulce. Cytuj
Turysta05 Napisano 16 Grudnia Napisano 16 Grudnia Nie potrafię odpowiedzieć na ten temat, ale mam gorącą prośbę o wyjaśnienie jaki to był ten awaryjny hamulec, na czym polegała wada i na jaki typ hamulca został pozytywnie wymieniony. Jestem przekonany, że te informacje będą przydatne dla szerokiego grona Kolegów🙂. Cytuj
TheJW Napisano 16 Grudnia Napisano 16 Grudnia 37 minut temu, Bokciu napisał: Czy ma obowiązek wymienić również drugi na taki sam mimo iż jest sprawny? Trochę idiotycznie to wygląda. Prawie nowy rower i dwa różne hamulce. Nie, jeśli drugi jest sprawny, to nie ma takiego obowiązku. 6 minut temu, Turysta05 napisał: mam gorącą prośbę o wyjaśnienie jaki to był ten awaryjny hamulec, na czym polegała wada i na jaki typ hamulca został pozytywnie wymieniony. Też jestem bardzo ciekawy, bo przypadek co najmniej intrygujący... 1 Cytuj
Bokciu Napisano 17 Grudnia Autor Napisano 17 Grudnia Hamulec Radius. Został wymieniony na Shimano. Rower Kross Evado Hybrid 1.0 Cytuj
TheJW Napisano 17 Grudnia Napisano 17 Grudnia Zobaczyłem pierwsze z brzegu zdjęcie tego hamulca i jakoś się nie dziwię, że nie działał. 😂 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.