Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam Państwa

Takie pytanie do  tego  produktu - czy da się to przekonwertować do 135mm samymy endcapami tak jak 350tki? Drugie czy ta piasta przyjmie konwersję do ratchet LN ...

I to by było na tyle jeśli idzie o zagadki

pozdrawiam/dziękizapomoc

Napisano (edytowane)

Cena tej piasty jest bardzo niska.

Da się  przekonwertować do 135mm tylko że prawy end cap musi być dedykowany do konkretnego bębenka, szukać na Olx używki.

Przyjmie konwersję do ratchet LN, polecam znaleźć i kupić bębenek i zębatki ratchet na OLX wyjdzie najtaniej. Podkładkę pod srężyne na łożysko piasty, tulejkę dystansową oraz pierścień zębaty wkręcany w piastę można kupić w oficjalnym sklepie gdyż są to bardzo tanie rzeczy. Należy zwrócić uwagę na średnicę pierścienia wkręcanego w korpus piasty, gdyż są dwie średnice zewnętrzne tych pierścieni 34mm i 35mm, są dostępne na Allegro za 35pln.

Ważną rzeczą jest to aby kupić właściwy bębenek do modelu dt 370 a nie do modelu 350. Bębenek do 370 posiada zewnętrzną uszczelkę przylegającą do korpusu piasty, model bębenka do piasty 350 nie ma tej uszczelki, jest ona już na korpusie piasty.

Jeśli potrzebujesz bębenek Shimano HG pod ratchet LN, to mam na stanie nowy aluminiowy na sprzedaż, pierścień zębaty również znajdę tylko musisz znać średnicę.

Edytowane przez leejoonidas
Napisano

Cena piasty jest niska ale trzeba doliczyć zestaw konwersyjny albo kombinować. Kompletny zestaw konwersyjny jest dostępny np. w gt2.bike

Obecnie 48 EUR +15 wysyłka  - uwaga jest to komplet ze smarem i ratchetem 36T (są też wersje 18 - sprawdzać przed zakupem), w wersji HG są bebenki stalowe lub alu. Do konwersji jest też chyba potrzebne narzędzie - pytanie o opłacalność całej imprezy. Można coś odzyskać odsprzedając bębenek z piasty ale nie wiem ilu będzie chętnych na bębenek 3 pawl XD..

sam myślałem o tej (i przedniej do kompletu piaście) do budowy kół do crossa małżonki ale za dużo konwertowani (bębenek, qr itp).

Na jaki bębenek chcesz konwertować ? HG?

P.S. jakby co to ten pierścień z zestawu konwersyjnego mogę sprzedać/odstąpić za 2 dobre piwa  - ja kupiłem do podmiany w kołach x/m1900 i dla ratcheta 36 oraz smaru

image.thumb.png.3047dd0f612ebce83e97ead57e5e1ab9.png

 

Napisano (edytowane)

Jeśli jest to nowa piasta nigdy nieużywana to zazwyczaj nie potrzeba żadnych narzędzi, gdyż pierścień zębaty który jest wkręcony w korpus piasty czasami można prawie samymi palcami wykręcić lub z pomocą śrubokręta. Wkręcenie nowego pierścienia również nie wymaga narzędzia, klucza, gdyż jak gwint posmarujesz smarem to palcami go wkręcisz, resztę załatwi twoja noga gdy pierwszy raz naciśniesz na pedał.

Edytowane przez leejoonidas

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...