kedzior84 Napisano Środa o 22:03 Napisano Środa o 22:03 Cześć, mam taki problem, otóż bębenek 11s od piasty tylnej DT Swiss 350 w standardzie shimano jest jakby za wąski do kasety ultegra CS-R8000 11s , czy muszę zastosować inny bębenek typu road ? Piasta to H350NCDBR28SA0442S Cytuj
marcin_ostrów Napisano Środa o 22:13 Napisano Środa o 22:13 HG800 wejdzie. A tak to albo bębenek albo piłowanie pająka 1 Cytuj
kedzior84 Napisano 21 godzin temu Autor Napisano 21 godzin temu Sprawdzę bębenek "road" i zobaczymy Cytuj
HSM Napisano 20 godzin temu Napisano 20 godzin temu Bębenek szosowy (Shimano 11s road) będzie 1,85 mm dłuższy niż mtb (Shimano 11s). Taka podmianka z piastą oryginalnie przeznaczoną pod mtb będzie oznaczała, że szerokość montażowa (OLD) zwiększy się o te 1,85 mm i piasta nie będzie już pod 142 mm ale pod 143,85 mm 🙂. Ten przyrost długości musisz skompensować np. innym end capem. DT Swiss oficjalnie nie przewiduje konwersji tej piasty na wersję szosową - nie masz gotowego zestawu z bębenkiem i odpowiednio zmniejszonymi end capami (z konkretnym numerem zestawu/kodami części) https://www.dtswiss.com/pl/wsparcie-techniczne/wsparcie-produktowe?matnr=H350NCDBR28SA0442S Pozostaje dobranie samemu i sprawdzenie na koniec, czy utrzymujesz wymiar całości na 142 mm. 1 Cytuj
zekker Napisano 31 minut temu Napisano 31 minut temu Jeżeli na kole ma siąść szersza kaseta, to lepiej mieć szerszą piastę niż żeby łańcuch lub kaseta szorowały ramę. Założenie krótszych końcówek może nie być potrzebne, czy wręcz nawet zaszkodzi. Inna kwestia, że jak się piasta poszerzy od strony bębenka, to się całość przesunie w stronę tarczy hamulcowej, do sprawdzenia czy nie będzie problemu z regulacją zacisku. Obręcz względem osi ramy też będzie przesunięta. Rama raczej bez problemu da się mocniej rozchylić i szersza piasta wejdzie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.