Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej,  pytanie tak jak w temacie odnosi sie do MTB Whistlera w wersjach od 3.6 do 3.8 a mianowicie :  czy główną różnicą we wspomnianych modelach to jest ilość biegów w tylnej przerzutce czy też znacząca różnica pod względem  reszty osprzętu ? Jeśli chodzi o typowo amatorskie zastosowanie typu ścieżki rowerowe utwardzone  plus typowe ścieżki leśne to wystarczający będzie 3.6 czy mimo wszystko lepiej dopłacić do modeli wyższych ?

Dziękuje za wszelkie opinie ...

 

Napisano

Whistler jest bardzo popularny i zbiera bardzo dobre opinie na pepper.pl jako rower w dużej promocji z zagranicznego sklepu. Jeśli chcesz kupić z polskiego sklepu to cena nie jest już atrakcyjna, w podobnym budżecie znajdziesz rowery na lepszym osprzęcie.

Np. 3.6: 3x9, altus i chińskie hamulce za 1900zł z centrum rowerowego się nie opłaca:

https://www.centrumrowerowe.pl/rower-mtb-focus-whistler-3-6-pd37036/

A z zagranicznego sklepu bywają takie promocje na 3.8, które rozchodzą się na pniu:

https://www.pepper.pl/promocje/rower-focus-whistler-38-rockshox-judy-100mm-naped-shimano-deore-2x11-hamulce-tarczowe-hydrauliczne-l-1083759

https://www.pepper.pl/promocje/rower-mtb-focus-whistler-38-deore-2x11-rockshox-rozmiar-l-1093887

W 3.8 jest już możliwość trafienia powietrznego amortyzatora, ale to pytanie czy na nim Ci zależy i jego serwisowanie też będzie droższe.

Jeśli musi to być koniecznie Whistler to moim zdaniem najlepiej celować w wersję od 3.7 w górę, gdyż ma już Deore 2x10. W wersji 3.6 użytkownicy zgłaszali, że nie ma zaślepek suportu, a w 3.7 już są.

 

  • +1 pomógł 1
Napisano (edytowane)
4 godziny temu, dragonek napisał:

w podobnym budżecie znajdziesz rowery na lepszym osprzęcie.

czy mógłbyś podać jakiś przykład ? Wcześniej brałem pod uwagę Giant Talon 3, ale podobno to dwie klasy niżej w zestawieniu z Whistlerem 3.8 ... ?

Edytowane przez ramirez44
Napisano
Cytat

typowo amatorskie zastosowanie typu ścieżki rowerowe utwardzone  plus typowe ścieżki leśne to wystarczający będzie 3.6 czy mimo wszystko lepiej dopłacić do modeli wyższych ?

Do Focus'a:

3.6 - będzie wystarczający do takiej jazdy;
3.8 - jak jest budżet zawsze warto dopłacić, lepszy osprzęt, napęd 2x10, do bardziej "dynamicznej" jazdy niż 3.6
 

Cytat

czy mógłbyś podać jakiś przykład ?

Było ostatnio na forum kilka podobnych tematów warto przejrzeć :) , np.  ROMET Mustang M7 (rozsądny wybór na start, jak się chce sprawdzić taki typ roweru).
 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...