neutralize Napisano Niedziela o 18:22 Napisano Niedziela o 18:22 Siemka wszystkim, przymierzam się do konwersji mojego roweru, wybór ostatecznie padł na silnik centralny, tylko teraz dylemat, bo nie wiem który wybrać.. Oba 750w tylko tsdz8 ma czujnik momentu obrotowego, co bardziej do mnie przemawia, macie jakieś doświadczenia? Cytuj
smw44199 Napisano Niedziela o 19:08 Napisano Niedziela o 19:08 (edytowane) Po co Ci taka moc?! 250W tongsheng idzie już jak "rakieta" Będziesz rejestrował jako motorower bo moc nieprzepisowa na rower? Edytowane Niedziela o 19:09 przez smw44199 1 Cytuj
neutralize Napisano Niedziela o 19:46 Autor Napisano Niedziela o 19:46 Wole mieć zapas mocy, niż mieć jej za mało, póki co nie mam zamiaru montować manetki, a może i pokusze się o zarejestrowanie, chodzi o to że chce tym jeździć głównie do pracy, jakieś 25km w jedną stronę, nie zamierzam tym sunąć 50kmh tylko w okolicach 30, tylko też jedna uwaga, bo patrzyłem za tongshengiem na Ali i ma oznaczenie varstrom i nie wiem czy to jest to samo co u nas w pl w sklepach 1k drożej Cytuj
smw44199 Napisano Niedziela o 20:15 Napisano Niedziela o 20:15 (edytowane) Przy tej odległości potrzebujesz baterii ok 400Wh. 250W to moc w zupełności wystarczająca. Kupowałem właśnie tego Varstroma, motor super. Edytowane Niedziela o 20:18 przez smw44199 Cytuj
chrismel Napisano Niedziela o 20:57 Napisano Niedziela o 20:57 (edytowane) Nie zarejestrujesz bo musisz mieć homologację. A nagonka na elektryki przybiera na sile. Już są projekty zakupu mobilnych hamowni. Teoretycznie możesz ubiegać się o dopuszczenie indywidualne ale to są dodatkowe komplikacje i koszty. Edytowane Niedziela o 21:07 przez chrismel Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.