izusek Napisano 6 Maja Napisano 6 Maja Ja bym szukał roweru już z silnikiem cx5 z racji możliwości wgrania 100nm. Wpadła mi okazja półtorarocznego radon rendera 10.0 na Kashimie z przebiegiem poniżej 400km za 3500 euro i też zacząłem się wahać czy nie poczekać na jakąś dobrą okazje nowa z cx5. 1 Cytuj
PiotrWie Napisano 7 Maja Napisano 7 Maja (edytowane) W dniu 3.05.2025 o 14:19, Mandoleran napisał: @grubotlustoismacznie 23k to dla mnie 2, no max 3 sezony, może że jak bez serwisu to dobry wynik, ale ja jakby mając elektryka oczekuje co najmniej 2 razy tyle. I też słusznie zaznaczył kolega XC100S. Jazda miejska ma się nijak do jazdy sportowej czy terenowej, to są inne światy Miasta to raczej mój rower nie widział - mieszkam na wsi. Owszem po górach wolę chodzić z plecakiem a nie z rowerem - jakoś ostatnio często spotykam na szlakach ludzi z rowerami na grzbiecie ( szczególnie z gravelami) którzy wjechali w szlak pieszy " bo na początku wyglądał łatwo" a potem utykają np w połowie schodów i bez pomocy ani w te ani we wte, ale jeżdżę po asfaltach i drogach polnych i leśnych. A ile wytrzyma to się okaże, jak na razie jeździ bez problemów . Edytowane 7 Maja przez PiotrWie 1 Cytuj
grubotlustoismacznie Napisano 8 Maja Autor Napisano 8 Maja W dniu 3.05.2025 o 13:19, Mandoleran napisał: @grubotlustoismacznie Zrób sobie listę, co na plus i minus, przy trasach jakie masz zamiar pokonywać i jeździe jakiej oczekujesz i oczywiście jak jest możliwość wypożyczenia, to testować. 23k to dla mnie 2, no max 3 sezony, może że jak bez serwisu to dobry wynik, ale ja jakby mając elektryka oczekuje co najmniej 2 razy tyle. I też słusznie zaznaczył kolega XC100S. Jazda miejska ma się nijak do jazdy sportowej czy terenowej, to są inne światy 400-600km tygodniowo po górach to ja sobie nie wyobrażam robić. W dniu 6.05.2025 o 23:55, izusek napisał: Ja bym szukał roweru już z silnikiem cx5 z racji możliwości wgrania 100nm. Wpadła mi okazja półtorarocznego radon rendera 10.0 na Kashimie z przebiegiem poniżej 400km za 3500 euro i też zacząłem się wahać czy nie poczekać na jakąś dobrą okazje nowa z cx5. Ten update 100nm.. trochę przekalibrowali ten silnik. Testy pokazują, że to faktycznie daje pewne wymierne korzyści przy czasie podjazdów na turbo. Mniej mocy trzeba włożyć aby silnik dał z siebie więcej. Gdyby trakcja była to by się dało pionowo do góry jeździć. Kashimę zostawiam snobom. Kalibracja ślizgów > kashima. Mnie różnica między tymi silnikami przede wszystkim interesuje w zużyciu, serwisie i potencjalnych użytecznych rozwiązaniach jak np. systemy przeciwkradzieżowe, czy wyświetlacz który nie oślepia w nocy. Czy inne rzeczy o których ciężko coś znaleźć. CX4 był na tyle cichy, że sama "głośność" nowego silnika chyba mnie do niego nie przekonuje. Przekonują mnie natomiast punkty montażowe, które są na tyle rozmyślnie zrobione, że myślę, że to już zostanie jako standard i będzie można wymieniać silniki w rowerach na nowsze (być może). Póki co "nie jeździć obserwować rynek" może coś wypuszczą ciekawego albo będą promocje. Mentalnie się nastawiłem na koniec sezonu/przyszły rok że dopiero kupię rower. Okazje czekają na cierpliwych (czy tam cierpliwi na okazje) 😂 Oszczędzić kilka tysiaczków zawsze miło. Będzie na serwis czy wymianę koła jak by przyszło krzywe. I jeszcze zostanie. Chyba, że jakimś cudem polskie sklepy zdecydują się jednak być konkurencyjne 😂 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.