Skocz do zawartości

[2000] Rower dla 10 latka


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,
Dostałem misję znaleźć dla 10 latka rower do 2000zl od babci na komunię - liczę że mi pomożecie znaleźć coś sensownego ;)
Chłopak 155cm / 48kg mieszka na wsi, głównie jeździ z kolegami raczej po rowach, szutrach itp. ,a w weekendy z rodzicami po asfalcie.
Wiadomo ciągle rośnie więc może być rower trochę za duży. Nie znam się na rowerach kompletnie, a nie chce żeby mi w markecie coś wcisnęli byle co...

Z góry dziękuje za pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewentualnie bardzo podobny w założeniach (sztywny widelec, hamulce szczękowe, napęd 1x9) Superior F.L.Y. 26"nawet lżejszy od tego Treka  - tylko nie wiem ,czy jest gdzieś dostępny.

Inna sprawa, że możesz się zderzyć ze sporym rozdźwiękiem między tym, co mniej lub bardziej obiektywnie uważamy za sensowny rower dla 10-latka (niewielka waga, brak amortyzatora, który dla dziecka o tej wadze pewnie i tak nie będzie działał, zwykłe, proste w serwisie hamulce szczękowe, a nie wymagające od użytkownika minimalnej uwagi hamulce tarczowe). Jak koledzy będą ujeżdżać bezsensowne "wypasione" maszyny z atrapami amortyzatora na przedzie, a on nie, to młody człowiek zamiast wdzięczności może wręcz okazać focha... Wtedy zostaje Ci zrobić krzywdę dziecku (kupić rower o te 3-3,5) kilograma cięższy, bardziej niedostosowany do potrzeb i niestety tym sposobem sprawić mu radość - np.:

https://www.tradeinn.com/bikeinn/pl/scott-roxter-26-disc-2022-rower-mtb/139820511/p?_gl=1*1rupcaw*_up*MQ..&gclid=EAIaIQobChMI9N3VhIDQgwMVG2ZHAR0wPgjGEAQYAiABEgJQ3_D_BwE&gclsrc=aw.ds

https://www.tradeinn.com/bikeinn/pl/specialized-rockhopper-sport-26-altus-2023-składane-rowery-elektryczne/140416023/p?_gl=1*1q2s3g*_up*MQ..&gclid=EAIaIQobChMI9N3VhIDQgwMVG2ZHAR0wPgjGEAQYAiABEgJQ3_D_BwE&gclsrc=aw.ds

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach