W poszukiwaniu typu roweru dla siebie po konsultacji ze specem z serwisu rowerowego padło na MTB.
To będzie mój pierwszy taki rower, nie będę jeździł wyczynowo a trasy choć leśne tak raczej złamanie karku mi tam nie grozi.
Zanim zaczniecie Państwo polecać mi w to miejsce Gravela 😜 to świadomie z niego rezygnuję z kilku powodów, którymi nie będę Was zanudzał.
Jestem mocno zielony w temacie marek i osprzętu rowerowego (wiem jedynie, że Shimanohy najlepsze ;))
Znalazłem kilka (za dużo) propozycji o znajomo brzmiących nazwach i na podzespołach (co najmniej kilku) Shimano.
Błagam szanownych Kolegów o pomoc w wyborze najlepszej opcji gdyż sam nie potrafię zdecydować. Czy różnice są już tylko kosmetyczne i powinienem brać co ładniejsze?
O to modele które rozważam:
Cube Aim SLX
ROMET Mustang M8
KROSS Level 6.0 PW SS
ROMET Monsun LTD
Scott Aspect 930
Cube ANALOG
ROZZO BASE 30
Cannondale Trail 5
Cannondale TRAIL SL 3
Scott Aspect 920
Dodam tylko, że te właśnie rowery mieszczą się w budżecie na dzień dzisiejszy ze względu na wyprzedaże i ceny promocyjne.
W związku z powyższym zależy mi też na czasie aby zamówić coś po dzisiejszych cenach Jeśli będzie taka potrzeba to podesłać mogę konkretne linki ze sklepów.
Jeszcze raz bardzo proszę o pomoc, z góry dzięki, pozdrawiam serdecznie,
Pytanie
Gość Grzesiek
Witam!
W poszukiwaniu typu roweru dla siebie po konsultacji ze specem z serwisu rowerowego padło na MTB.
To będzie mój pierwszy taki rower, nie będę jeździł wyczynowo a trasy choć leśne tak raczej złamanie karku mi tam nie grozi.
Zanim zaczniecie Państwo polecać mi w to miejsce Gravela 😜 to świadomie z niego rezygnuję z kilku powodów, którymi nie będę Was zanudzał.
Jestem mocno zielony w temacie marek i osprzętu rowerowego (wiem jedynie, że Shimanohy najlepsze ;))
Znalazłem kilka (za dużo) propozycji o znajomo brzmiących nazwach i na podzespołach (co najmniej kilku) Shimano.