Skocz do zawartości

[Modyfikacja roweru - przeróbka] Kross Esker 1.0 2022


Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym przerobić mojego Eskera 1.0, którego użytkuje 1 sezon.

Link do sprzętu - https://kross.eu/pl/rowery/gravel/esker-1-0-szary-grafitowy-polysk

 

Problemy, które mu doskwierają:

Podczas montażu źle wkręciłem pedały, co spowodowało, że popsułem gwint w korbie (ale przejeździłem tak sezon, z myślą, że w tym roku zmienię),

Łańcuch pewnie do wymiany, bo trzasnąłem ponad 1200km,

Zastanawiam się nad wymianą opon na szosę (przeważnie użytkuje drogi asfaltowe),

Czasem strzelanie podczas zmiany przerzutki i potrafi łańcuch spaść,

 

Co polecacie?

W innym temacie:

 

@Mes1234 , Poleca zmianę na suport  BB-RS500 + korba Claris FC-R200 i łańcuch KMCx8.93.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Kamilcy napisał:

Podczas montażu źle wkręciłem pedały

Gwinty można naprawić, szkoda korby jak ma 1200 km przejechane. W miarę ogarnięty serwis wklei Ci tam helicoile i możesz śmigać dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Krypto.Szosowiec napisał:

Jaki budżet na opony?

100 za sztukę będzie ok? 
max tak bardzo się nie znam na rowerach, zacząłem śmigać w poprzednim roku.

1 godzinę temu, Krypto.Szosowiec napisał:

 

A znajdziesz korbę Claris z takimi blatami? Raczej nie.

 

Pewnie nie, może warto wsadzić coś lepszego?

 

Cytat

Gwinty można naprawić, szkoda korby jak ma 1200 km przejechane. 

Hmm, problem jest w tym, gdy wkręcałem pierwsze pedaly to przekręciłem gwint (chyba pomyliłem lewy z prawym) i później wykręciłem, kupiłem nowe i te nowe nakręciłem tak jakby odwrotnie. Czasem czuję, że coś mi przeskakuje z prawej strony. Dlatego myślę o zmianie korby.

 

dzieki za odpowiedzi!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zagadaj z jakimś serwisem, też miałem podobny problem (w sensie z gwintami) i bez większego problemu to ogarnęli. Helicoil to taka tulejka gwintowana, najpierw przegwintowujesz zepsuty gwint na większy rozmiar a później w to miejsce wklejasz tulejkę już z odpowiednim gwintem. 1200 km to prawie że nówka sztuka nie śmigana. A to co Ci zaoszczędzisz na nowej korbie to dorzuć do opon bo 100 pln za sztukę to szału nie ma.

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...