Skocz do zawartości

[amortyzator] wymiana Axon na SID SL Ultimate Race Day DebonAir


Rekomendowane odpowiedzi

Zawodniczej klasy amortyzatory działają tępo przy zwykłej jeździe. Pike z chargerem przy jeździe podróżniczej to drewniany kołek w porównaniu z Reconem, fox performance lepiej się sprawdza w turystyce niż factory etc. Takie amortyzatory zaczynają działać przy szybkiej jeździe po przeszkodach, które wg opisu omijasz.
Generalizuję oczywiście, ale z grubsza tak to wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za opinię ale nie do końca ją rozumiem. 

Czy "pro" amortyzatory działają dobrze tylko przy szybkiej jeździe? Oglądałem kilka wyścigów klasy mistrzowskiej i zbyt wysokiej prędkości na wymagających odcinkach tam nie widziałem. 

Nie czepiam się tylko niebardzo rozumiem opinie, że "klasowe" amortyzatory są gorsze dla amatorów od tych z niższej półki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...