Skocz do zawartości
  • 0

zakup roweru

Gość Przemek

Pytanie

Gość Przemek
Napisano

Witam, mam możliwość kupić rower Cannondale RZ One Twenty za niecale 3 tys. i moje pytanie brzmi, czy warto? Rowerek dość wiekowy już ale stan podany przez sprzedającego jako igła, na zdjęciach też wygląda bardzo porządnie + rower jest po serwisie,  chciałbym się dowiedzieć, czy jest sens i co sądzicie. Ja jestem dość zielony w tych kwestiach, więc docenie każdą odpowiedź, dziekuje. :)

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

• 0
Napisano

Ale zdajesz sobie sprawę ile kosztuje serwis fulla i że to się nierzadko 4 cyfrowymi kwotami kończy? I nie ważne, że to stary i tani rower, jak ma być sprawny to trzeba ten serwis jednak robić. 

Jeśli koniecznie chcesz mieć fulla i masz 3k to zakładając, że faktycznie jest sprawny pewnie jeszcze pojeździ. Ale nikt Ci tego nie powie bez przynajmniej zobaczenia roweru.

A jeśli jest po serwisie to może jest jakiś rachunek.

• 0
Napisano

No niestety są rzeczy,  które psują się z wiekiem nawet nie używane. Problem dotyczy głównie elementów gumowych. ( uszczelek, membran, oringów) dlatego wiekowy full może być skarbonką mimo fajnego stanu wizualnego. 

• 0
Gość Przemek
Napisano

W pytaniu zle napisalem, rower nie byl caly w serwisie, byl tylko widelec.

Tutaj jeszcze reszta podanych informacji.

Hamulce hydrauliczne: Avid 3.
Widelec: Rock Shox Recon świeżo po serwisie (nowy olej i uszczelki).
Damper: Rock Shox Monarch
Przerzutka tył Shimano Deore XT.
Przerzutka przód i manetki Shimano Deore

Tutaj jeszcze na zdjęciu jak wygląda.

Ciagle dylemat czy brać czy nie 😁image;s=4272x2848

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik