Daroo25 Napisano 8 Lipca 2023 Napisano 8 Lipca 2023 Witam mam taki problem oddawałem rower do serwisu na wymianę bębenka w kasecie i jakże profesjonalny serwisant założył koło krzywo(na zdjęciu) jak się zorientowałem wróciłem do niego i on założył mi całkiem nowe koło ponieważ nie mógł prosto wsadzić tamtego i wszystko było by ok ale jak wyszedłem z tego serwisu ręką mi się ześlizgnęła z kierownicy i rower upadł na beton od strony przezutki (widać drobne zarysowania na niej) potem się zorientowałem że coś ociera w tej przerzutce im wrzucam mniejszy bieg tym bardziej to słychać a na najmniejszym w ogóle źle chodzi i głośno trzeszczy a wcześniej chodziło wszystko bez żadnych szumów Z tąd pytanie czy po wymianie koła z tego krzywo założonego trzeba by było wyregulować przezutki czy to jest raczej wynik uszkodzenia czegoś po tym upadku ?? Cytuj
itr Napisano 8 Lipca 2023 Napisano 8 Lipca 2023 Nie wiadomo, może zagięty jest hak przerzutki , a może tryby są w nowym kole o włos inaczej ustawione… dziwna historia z tym krzywym kołem po wymianie bębenka… partacz alert się włącza, proszę zabrać stare koło i pokazać komuś innemu. Może sekwencja podkładek i nakrętek na osi jest pozamieniana, albo zmienił bębenek z 7 na 8-9 i rzeźbił z kołem, ale „ krzywe koło” można przeciągnąć na środek szprychami w takiej sytuacji, nie dojdziemy co się stało… ocena haka i regulacja zasięgu przerzutki i napięcia linki do zrobienia. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.