Skocz do zawartości

[4000 zł] Jaki nowy rower wybrać

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jestem na etapie kupna swojego pierwszego roweru. Zależy mi zarówno na jeździe po mieście, jak i po lesie lub ogólnie rzecz biorąc zróżnicowanym terenie. Chciałbym tez, żeby dłuższe trasy rowerowe nie stanowiły problemu. W temacie jestem zielony. Znajomy doradzał mi rowery cross country, np. Kross Level 5.0. I tutaj pytanie, jakie inne dobre rowery mógłbym kupić do tej kwoty (4000 zł) i czy wyżej wymieniony kross jest dobrą opcją? 

Mężczyzna, wzrost 184 cm, waga 85.

Napisano

Wrzucaj linki do sklepów gdzie te rowery są realnie dostępne.

Napisano
8 godzin temu, Dryjson napisał:

po mieście, jak i po lesie lub ogólnie rzecz biorąc zróżnicowanym terenie. Chciałbym tez, żeby dłuższe trasy rowerowe nie stanowiły problemu.

Jeżeli ten "las" to nie są jakieś single tracki w górach tylko takie zwykłe ścieżki to bardziej bym polecał jakiegoś crossa a nie rower do XC bo do dłuższych tras takie rowery się średnio nadają

Napisano

O ile mi wiadomo to Storm X10 ma taperowaną główkę i obie osie boost (Storm X8 na bank ma) - jeżeli tak to zdecydowanie lepszy wybór niż ten Kross, chociażby przez napęd 2x10. A ile % jazdy będzie po mieście, a ile po lesie?

Napisano

Ciężko mi teraz określić, ale powiedzmy 60-70% miasto 30-40% las. Chciałbym też zapytać, czy do tych 4 tys. wyżej wymieniona indiana będzie najlepszą opcją? Ewentualnie prosiłbym o jakieś sugestie. 

Napisano

Czy najlepszą? Trudno powiedzieć. Wielu się wypowie, że ramy są ciężkie, że spawy nieładne. Te Indiany mają bardzo dobry stosunek ceny do osprzętu. 

Przy takich proporcjach może warto przemyśleć crossa? Nie żebym jakoś szczególnie namawiał, ale wspomnieć trzeba 😀.

Napisano
9 minut temu, Dryjson napisał:

że mogą być bardziej odpowiednie dla moich potrzeb.

To teraz Ty musisz dobrze pomyśleć...