Skocz do zawartości

[Opony] do XC i Trail


Szym3kSzym3k

Rekomendowane odpowiedzi

19 godzin temu, TheJW napisał:

Jak będziesz jeździł po ostrych kamulcach, to TNT. W przypadku terenu "normalnego", to zwykła wersja. 

A jaka jest różnica w wadze między TNT a TLR? Grubsze ścianki boczne to nie tylko większa odporność na rozcięcia na "ostrych kamolcach" ale także mniejsze prawdopodobieństwo dobicia i większy komfort. Ogólnie Vittoria ma problemy z matematyką bo na mojej Barzo 2,35 jest jednocześnie napisane 57mm i tego wymiaru się trzyma, tyle że to realnie jest 2,25cala🤔 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Barzo 2,35 która mam na przednim kole ma 57mm a Peyote 2,25 na tyle ma napisane 55mm co daje 2,16cala, czyli zgodnie z tym co mówią najnowsze "XC bełkoty", to nie da się na tym jeździć 🤣. Opony na oko delikatnie różnią się szerokością ale 2,35 ma wyraźnie wyższy balon. W każdym razie mamy tu "włoskie cale". 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytałeś o różnicę między TLR a TNT - wychodzi jakieś 30-40g na oponę, co nie jest jakąś tragedią, ale w porównaniu do tego co mam teraz, to różnica jest jakieś 140g na koło, więc to już pewnie można odczuć. Z drugiej, do kilogramowych pancerniaków ciągle daleko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...