Skocz do zawartości

[opinie] Internetowe Sklepy Rowerowe cz.2


durnykot

Rekomendowane odpowiedzi

sklep : virtualbike.pl ( allegro)
ocena : pozytywna

 

Zamówienie złożone w sobotę wieczorem, paczka nadana w poniedziałek ( kaseta slx HG-80 , 2x Connex 800, skuwacz do łańcucha, spinka ) , paczka była do odbioru w czwartek. Problem pojawił się z pocztą. Zapakowane pięknie, kontakt mailowy - szybki.

Polecam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sklep. formicki-bike,pl

ocena: POZYTYWNO- NEUTRALNA - jak taka jest :P

 

Zamówione we wtorek: kaseta 105, 2 łańcuchy kmc x10L kółeczka do przerzutki Tacx, dwa bidony hygene. Przyszło tez we wtorek ale tydzień później, w miarę dobry kontakt, minus za częściowo nieaktualną stronę z częsciami i dłuższy czas oczekiwania. Plus za to że przysłali mi łańcuch KMC X10EL trochę lepszy niż zamówiony X10L

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sklep : Bikestacja

 

ocena : Neutralno-pozytywna

 

opis : zakupiłem u nich sztyce KCNC ti prolite 350 mm , mieli wysłać tego samego dnia jednak tak się nie stało , powodem było to ,że nie mieli tej długości tylko 400mm a ich pracownik mimo wpisywał ,że długość 350 jest dostępna mimo,że na stanie tak nie było ( mówili ,że juz nie pracuje) . Postanowiłem kupić już tę 400 mm ,która byłą droższa o 30 . Całość wyszła 379 zł plus 16 przesyłka natomiast w ramach tego ,że czekałem (tak myślę ) zaplaciłem 330 zł bez przsyłki co było miłym gestem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sklep: goldenbike.pl

 

Ocena:  negatywna

 

Ostrzegam przed zakupami w "sklepie internetowym: goldenbike.pl. Złożyłem zamówienie w tym "sklepie" 2.06 i tego samego dnia był wykonany przelew. Po tygodniu po wielu mail'ach z mojej strony status mojego zamówienia zmienił się tylko na "opłacony". Od tamtej pory nic się nie dzieje...Sklep nie odpowiada na mail'e, telefon milczy...Minęły już 2 tyg, a przesyłki jeszcze nie mam...

W obliczu tylu znaków wskazujących na to, że "sklep" goldenbike.pl to zwykli oszuści, całe to zamieszanie zmuszony jestem zgłosić na Policję, bo nie mam już pomysłu co dalej z tym zrobić...

Ostrzegam każdego z Was przed zakupami w tym "sklepie" gdyż taka sytuacja może się powtórzyć.

 

W miarę rozwoju sytuacji poinformuję jak ta nieprzyjemna dla mnie sprawa się zakończyła

 

 

 

 

 

Obawiam się, że ja również padłem ofiarą tego sklepu. W zeszłym tygodniu kupiłem bielizne termoaktywną, której do dzisiaj nie otrzymałem. Zero kontaktu telefonicznego, nie odpowiadają na emaile.

Poszperałem trochę w sieci:

- na allegro pod nazwa goldenbike sklep ma już 11 negatywów, opisy bardzo podobne to mojej i kolegi Krzychuzzz sytuacji

- okazało się, ze to ten sam NIP co ...sklepu HERMES BIKE - opisywanej na forum kilka lat temu(te same dane kontaktowe)

 

Sprawę zgłoszę na policję, dla samej zasady.

Edytowane przez Filemon8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

foxracingshop.pl

opinia: pozytywna

 

Poraz kolejny wszystko super. Świetny kontakt telefoniczny, jeśli sprzedawca jest akurat poza sklepem to szybko oddzwania, do tego ma dobrą pamięć, nie trzeba tysiąc razy tłumaczyć w jakiej sprawie się kontaktujemy. Kask Striker dotarł szybko, w dobrej cenie, z gratisowym Red Bullem.

Polecam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość forestowy

dobrerowery.pl aka mudserwis.pl

Opinia: Pozytywna

 

Kupiłem Krossa Evado 5.0. Ekspresowa wysyłka, super kontakt. Mój rower przyszedł z niedziałającym hamulcem - wyciek płynu. Wymiana dwóch maili, telefon i przysłali kuriera z nowym hamulcem jednocześnie odbierając stary. Chcieli mi nawet wymienić uwaloną płynem tarczę, ale sobie odpuściłem odkręcani. Szmata i benzyna ekstrakcyjna załatwiły sprawę. Cała procedura zajęła 28h. Żalu nie mam bo wada fabryczna i każdemu może się zdarzyć. Ważne żeby profesjonalnie podejść do tematu. Polecam

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Virtualbike.pl

 

Opinia: Pozytywna

 

Kilkukrotnie robilem juz tam zakupy (detki,kaseta,lancuch i wiele innych gratow) zawsze zero problemow, nawet, jak na stronie byla informacja, ze ze wzgledow technicznych brak odbioru osobistego. Zawsze mozna bylo sie dogadac, zeby odebrac osobiscie, mi na tym zalezalo, bo pracowalem po drugiej stronie ulicy, a odbiory byly poprostu w mieszkaniu wlasciciela sklepu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bikestacja.pl

 

Ocena: negatywna

 

Kupione akcesoria. Oczekiwanie w nieskończoność. Po wysłaniu informacji o anulowaniu zamówienia - wysłali.

Oczywiście "w pośpiechu" (przecież ich ponagliłem) zamówienie przyszło niekompletne. Zamówiłem 2 niebieskie bidony (jak na zdjęciu na stronie) - przyszedł jeden, inny :)

Sklep dla ludzi co chcą zamówić a odebrać i zapłacić na następną wypłatę :P

 

Wysłałem pytanie o drugi bidon. Ciekawe co odpowiedzą - jeśli w ogóle coś odpowiedzą.

 

Odpowiedź sklepu: Niestety drugiego już nie będzie.

Super :) Składam zamówienie a oni robią łachę że je realizują :)

Edytowane przez sephiroot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, sklep jest potentatem na rynku, ma dobre ceny ale obsługa......

Chciałem zamówić opony bo mają dobre ceny ale po ostatniej przygodzie autentycznie się boję.

 

Zaczynają mi się kojarzyć z takim dość znanym sklepem u mnie w mieście gdzie wiecznie siedzi takie "towarzystwo wzajemnej adoracji", opowiadają sobie jak to się zmachali bo zrobili 30km na kolarce :woot:  a na wchodzącego klienta patrzą co najmniej dziwnie. Taki sklepik dla znajomych i znajomych znajomych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bikecenter.pl  zamówienie złożone 30.08 przelew w tym samym dniu... przepraszają za zwłokę jutro mają wysłać więc  oczekiwanie tydzień czasu. Nie fajnie.

 

Bikestacja. pl zamówienie złożone 28.08 przelew 01.09  przewidywany termin wysyłki  8-9 wrzesień  też nie fajnie...

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sklep: centrumrowerowe.pl/
Ocena: negatywna

 

W sklepie kupiłem sztycę. Po rozpakowaniu paczki zauważyłem, że sztyca od dołu jest zarysowana. Nie wyglądało to jednak na dużą wadę więc się tym nie przejąłem. Przy próbie zamontowania do roweru okazało się, że sztyca ma za dużą średnicę, Odesłałem więc towar do sklepu przed upływem 10 dni, prosząc o zwrot pieniędzy i argumentując, że sztyca nie pasuje do mojego roweru. W odpowiedzi dostałem zdjęcie sztycy z rysą i maila o treści, że sam zarysowałem sztycę wpychając ją w rurę podsiodłową i nie zwrócą mi pieniędzy, bo nikt takiej sztycy nie kupi jako nowej.. a właśnie mi taką sztycę sprzedano..

 

Sztyca więc została w sklepie, a ja nie mam ani sztycy ani pieniędzy. Nie polecam sklepu centrumrowerowe.pl, bo traktuje klientów jak kłamców. 

 

post-179382-0-30102400-1410291464_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem sztycę w rozmiarze 31,6 mm, myślałem, że mam taką samą ale okazało się, że Giant ma średnicę rury podsiodłowej 30,9 mm. W każdym bądź razie nie uszkodziłem sztycy, tylko zarysowaną dostałem ze sklepu. Myślałem, że ta rysa to jakaś mała wada fabryczna i się tym nie przejmowałem. Po zwróceniu towaru ze względu na zły rozmiar (do czego mam prawo w okresie 14 dni), dostałem odpowiedź, że nie zwrócą mi pieniędzy bo uszkodziłem sztycę.. mimo, że 3 razy im pisałem. że sztycę w takim stanie otrzymałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CentrumRowerowe.pl


Opinia: Pozytywna


 


Zakupy robiłem jak na razie dwukrotnie. Akcesoria, łańcuch, olej do łańcucha i tego podobne pierdoły. Pierwsza wysyłka - totalny ekspres. Dwa dni i miałem wszystko u siebie w domu. W przypadku drugiej, nie mięli towaru i musiałem parę dni poczekać + wysyłka. Nie miałem wielkiego parcia (tym bardziej, że wiedziałem, że nie mają towaru na stanie - aktualne stany magazynowe widoczne są u nich na stronie, wraz z ewentualnym czasem oczekiwania), więc mogłem spokojnie poczekać. Za to należy się ogromny plus bo wiele polskich sieci nie ma takiego systemu na stronach internetowych i później rodzą się problemy. Ponadto plus za to, że na każdym etapie można sprawdzić jak idzie kompletowanie zamówienia z dokładnością do konkretnego produktu.


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatecznie w końcu udało się porozumieć ze sklepem i zwrócili mi pieniądze.

Ocenę negatywną można więc zmienić na neutralną :)

 

Sklep: centrumrowerowe.pl/
Ocena: negatywna

 

W sklepie kupiłem sztycę. Po rozpakowaniu paczki zauważyłem, że sztyca od dołu jest zarysowana. Nie wyglądało to jednak na dużą wadę więc się tym nie przejąłem. Przy próbie zamontowania do roweru okazało się, że sztyca ma za dużą średnicę, Odesłałem więc towar do sklepu przed upływem 10 dni, prosząc o zwrot pieniędzy i argumentując, że sztyca nie pasuje do mojego roweru. W odpowiedzi dostałem zdjęcie sztycy z rysą i maila o treści, że sam zarysowałem sztycę wpychając ją w rurę podsiodłową i nie zwrócą mi pieniędzy, bo nikt takiej sztycy nie kupi jako nowej.. a właśnie mi taką sztycę sprzedano..

 

Sztyca więc została w sklepie, a ja nie mam ani sztycy ani pieniędzy. Nie polecam sklepu centrumrowerowe.pl, bo traktuje klientów jak kłamców. 

 

attachicon.gifsztyca.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aktualne stany magazynowe widoczne są u nich na stronie, wraz z ewentualnym czasem oczekiwania), więc mogłem spokojnie poczekać. Za to należy się ogromny plus bo wiele polskich sieci nie ma takiego systemu na stronach internetowych i później rodzą się problemy.

Tak, oczywiście. Jakiś czas temu robiłem tam zakupy. Czas oczekiwania na paczkę ponad miesiąc. Podobno brak towaru w starej cenie i negocjacje ze strony sklepu abym zapłacił wiekszą sumę. Najlepsze jest to, że po moim zakupie na stronie sklepu towar wisiał jeszcze dwa miesiące w starej, niższej cenie. Ciekawe ile osób jeszcze próbowali w ten sposób zwabić.

Edytowane przez KolegaMisia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bikestacja

ocena: negatywna

 

Zamówiłem pedały, po 2 dniach telefonowalem w sprawie wysyłki (2 dni to deklarowany czas realizacji zamówienia).
Otrzymalem informacje, ze towar zostanie tego samego dnia wysłany (to był piątek). Zatelefonowałem w środę i dowiedziałem się, że towar jeszcze nie został wysłany.

Mailowo anulowałem zamówienie, zwrot pieniędzy był dość szybko, jednak urwali sobie symboliczną kwotę przypuszczalnie na prowizję allegro.

Wybrałem ich mimo, że nie była to najtańsza oferta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mojrowerowy.com

Opinia: pozytywna

 

Muszę stwierdzic, że ten sklep mnie mile zaskoczyl. Miałam już z kilkoma do czynienia, ale ten okazał się najsprawniejszy i najmilszy dla Klienta. Zamówiłam u nich łańcuch do mojego roweru. Szybka odpowiedź ze strony sklepu oraz realizacja zamówienia. Już na 2 dzień dostałam mój łańcuch. Oferują również wiele promocji oraz istnieje możliwość kupowania na raty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Szybka odpowiedź ze strony sklepu oraz realizacja zamówienia. Już na 2 dzień dostałam mój łańcuch. Oferują również wiele promocji oraz istnieje możliwość kupowania na raty.

 

Cóż za piękna reklama sklepu :thumbsup:

Macie lekki bałagan w kategoriach. Sprawdzałem pedały a miałem, prócz nich, przerzutkę, oponę i siodełko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Formicki Bike - pozytywna

Przed wysyłką zadzwonili z pytaniem, czy kolor pompki robi mi różnicę, bo wyszła ostatnia.

 

Bikestacja - pozytywna

Paczka przyszła piorunem, dwa dni czy coś (kupowałem za pobraniem). Nie mam się do czego przyczepić.

 

Rowerystylowe.pl - pozytywna z minusem

Trochę było czekania, ale przyszło wszystko jak należy. Karton metrowy, w środku olbrzymia góra tektury i zapodziane w niej siodełko. :)

 

Bitul.pl - pozytywna

Narzędzia robią całkiem całkiem, jak za te pieniądze szczególnie. Paczka przyszła następnego dnia, pancernie zapakowana.

 

 

Edytowane przez Komuchomor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...