Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jak zmienić skok w tym amortyzatorze i gdzie kupić uszczelki do mierzenia SAGu poproszę o link. I czy można te uszczelki założyć bez rozbierania amortyzatora?]

Napisano (edytowane)

Wyciągasz taki "dyngs" na amortyzatorze i kręcisz nim palcami. Dzięki temu możesz regulować długość sprężyny i skoku.

image.thumb.png.9d6d96d874ed3a98d96b1fb017c6aa26.png

Ta uszczelka do mierzenia SAGu to zwykly najzwyklejszy o-ring. Jeśli masz lagi 32mm to kupujesz oring o minimalnie mniejszej średnicy. Kupisz w każdym sklepie motoryzacyjnym lub z hydrauliką za max 2zł.

Edytowane przez To_JaT
Napisano

Dzięki a mógłbyś mi wysłać link do tej uszczelki żeby była dobra? I czy właśnie dało by się ją założyć bez rozbierania amortyzatora?

Napisano
39 minut temu, 1234 napisał:

I czy właśnie dało by się ją założyć bez rozbierania amortyzat

Fizycznie nie da rady tego zrobić. Jeśli chcesz ustawić sag to weź zwykłą trytytkę i zapnij ją w drugą stronę tak żeby się nie zatrzasnęła i wtedy odczytaj wynik.

Napisano (edytowane)

Możesz przeciąć tą gumkę i sobie zawiązać wokół goleni ;)

A poważnie to rozebrać ten amor i tak warto, wyczyścić, zaaplikować nowe smarowidła, zmienić uszczelki kurzowe...

Edytowane przez vdcmike

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...