hansi14 Napisano 15 Września 2020 Napisano 15 Września 2020 Witam wszystkich! To jest moj 1 post wiec prosze o troche wyrozumialosci. W kwesti rowerowej jestem kompletnie zielony Szukam roweru dosyc budzetowego bo do 1100zl maxymalnie. Jakie przeznaczenie? W 90% asfalt czasami jakies wyprawy ale glownie po sciezkach. Z tego co sam wyedukowalem to znalazlem 2 typy i tutaj pytanie czy beda one odpowiednie. Mam 178cm wzrostu wiec mysle ze rama 19' bedzie okej. Tutaj te 2 typy Lazaro Oraz Spartacus Ktory bedzie lepszy? Ewentualnie co innego w tych pieniazkach znajde? Za pomoc z gory wszystkim dziekuje!
Pitof Napisano 15 Września 2020 Napisano 15 Września 2020 Skoro zamierzasz jeździć głównie po asfalcie to Lazaro sobie odpuść. Tylko niepotrzebnie woziłbyś ze sobą ciężki i badziewny amortyzator oraz terenowe opony. Zupełny bezsens. Spartacus będzie znacznie lepszym wyborem, ale tu na dzień dobry zdecydowanie polecam wymienić opony na szersze, powiedzmy takie 32 lub 35 mm. Zauważalnie zyskasz na komforcie i przyczepności. Na tych seryjnych 23 to Cię wytłucze niemiłosiernie, na byle nierównościach. Ktoś kto je tam włożył naprawdę nie popisał się wyobraźnią lub po prostu były bardzo tanie w zakupie.
hansi14 Napisano 15 Września 2020 Autor Napisano 15 Września 2020 Wlasnie problem ze spartacusem jest ze moga wieksze opony nie wejsc. Myslalem rowniez czy do lazaro nie zalozyc jakis szosowych opon
Pitof Napisano 15 Września 2020 Napisano 15 Września 2020 Ja się odnoszę do treści opisu, a w nim jest podane, że istnieje możliwość założenia opon do 35 mm szerokości. W Lazaro możesz oczywiście zmienić opony, ale nadal zostaje Ci problem tego nieszczęsnego amortyzatora.