Skocz do zawartości

[upgrade szrota] Wymiana kół i napędu


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich bardzo serdecznie,  to mój pierwszy post i od razu zaznaczam, że jestem totalnie zielony jeśli chodzi o kwestie rowerowe, oczywiście pojęcie jakieś mam ale niewielkie rzecz jasna.

 

Zacznę od tego, że niedawno zakupiłem trupa, znaczy się rower z uwaga marketu, żeby przyjanuszować nieco, ale mniejsza o to, oczywiście rower i jazda na nim weszła mocno więc, postanowiłem coś w tym szrocie usprawnić. Szrot to Husar Skrzyczne 29'' z Oszołoma, ogólnie dramat wiem, przekonałem się o tym bo to się kupy nie trzyma dosłownie.. No ale dalej, postanowiłem wymienić prawie cały napęd w tym cudzie techniki chińskiej ale importowanej przez naszych rodaków.

I teraz najważniejsze, coś tam pooglądałem na YT ino i oczywiście, jako osoba względnie z techniką za pan brat postanowiłem januszować dalej i na mega budżecie tą sprawę rozwiązać względnie jak należy i po swojemu. Zaznaczę tylko, że nie chcę kupować części używanych po prostu chcę złożyć coś z dostępnych na pewnym serwisie części.

Wybrałem sobie już te elementy i pytanie teraz do Was. Czy to ma sens? I czy to ma jakiekolwiek ręce i nogi?

Z wymianą powinienem sobie poradzić, raczej nie wymaga to specjalnych cudów na kiju zwłaszcza, że podstawowe rzeczy jak regulacja przerzutek, hamulców, zmiana kół czy wymiana hamulców nie jest mi obce. Plan zakupowy w załączniku.

 

Dziękuję za każdą poradę i opinię, po prostu chciałbym wiedzieć czy to jako tako będzie chodzić, bo nie zależy mi na razie na profesjonalnym sprzęcie, a na razie miotam się pomiędzy czymś takim albo zakupem nowego roweru.

PS. Pierwotny rower kosztował jakieś 900z 

 

Pozdrawiam serdecznie

rower upgrade.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, to nie ma sensu. Ładować kupę kasy w trupa.