NoPerfect Napisano 9 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2020 Witam, posiadam kierownicę XLC ProRide HB-M16 która jest wykonana z potrójnie cieniowanego aluminium 7050. Powiedzcie co daje cieniowanie? Jest się bać jeśli latam dropy/hopy że pęknie? Jest to dosyć ceniona firma czy tak średnio? Zmienić na coś innego czy zostawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seraph Napisano 9 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2020 Cieniowanie służy zbiciu wagi. Firma jak firma - nie jest to stereotypowy chińczyk i wystarczy. Do AM i DH, więc raczej powinna wytrzymywać lądowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QmtB Napisano 17 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2020 Sam bym nie ryzykował będąc przed takim wyborem, projektowane są do czegoś innego. Poza tym dolny chwyt to większa dźwignia, nie chciałbym wylądować twarzą na kapslu sterów, zainwestowałbym w coś nie cieniowanego po obróbce T6. Kierownica to grosze w porównaniu z zębami czy operacjami twarzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dovectra Napisano 17 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2020 Sądząc po wadze to jest to kawał grubej rury... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QmtB Napisano 17 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2020 Mój błąd, pomyliłem modele. Kolega przede mną ma rację, cieniowanie spowoduje stratę masy, ale na niekorzyść trwałości. Twój wybór to decyzja, jak długo ma jeździć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.