Skocz do zawartości

[1000-1600zł] Rower miejsko-wycieczkowy

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

No to przyszedł czas na mnie, aby zaczerpnąć porady :) Szukam roweru w granicach mniej więcej od 1000 do ok. 1600 złotych. Docelowo chcę jeździć po mieście, drogach i szosach, raczej będę unikał gór czy skalistych powierzchni. Będzie mi on służył do rekreacyjnego jeżdżenia, wykręcania swoich własnych rekordów (uzależnienie od Endomondo ;) ) i rzecz jasna aktywnego trybu życia.

Nie znam się dokładnie, jednak podejrzewam, że kluczowymi cechami, jakie by mnie interesowały są wygoda jazdy i bezawaryjność. Do tej pory, spośród tych które oglądałem, najbardziej wpadł mi w oko ten: https://allegro.pl/oferta/rower-gorski-mtb19-amortyzator-21biegow-felga-29-9244594593.

Doradzicie? Pomyśleć o tym modelu czy jednak skupić się na czymś innym?

Z góry dziękuję za pomoc!

Napisano

Na początek zastanów się nad typem roweru który potrzebujesz.

Teraz, CezaryK napisał:

Docelowo chcę jeździć po mieście, drogach i szosach, raczej będę unikał gór czy skalistych powierzchni.

Do takiego celu nie służy rower MTB.

Napisano

A, okej, czyli już na początek źle szukałem ;) Czytając opisy różnych typów, wygląda na to, że najbliżej moim oczekiwaniom są crossowe/trekkingowe. Dobrze celuję?

Napisano
Godzinę temu, KurczakNorris napisał:

Za kwotę, którą chcesz wydać oraz do podanych przez Ciebie zastosowań niezły jest Lazaro Aero V3.

Tani, prosty, aluminiowy fitness na solidnym osprzęcie. Jeśli tylko po twardym/mieście/asfalcie/bez gór i skał, do szybkiej jazdy, to jest w sam raz:

http://lazaro-bike.pl/sklep/lazaro-aero-v3_pid=246

A podrzucisz jeszcze 1-2 propozycje? Chciałbym mieć jakieś pole do wyboru i choć ten Lazaro wydaje się całkiem spoko, chciałbym wiedzieć, czy jeszcze mógłbym wybierać wokół innych modeli.

Napisano

Opcjonalnie coś z uginaczem:

https://www.mediaexpert.pl/rowery/rowery-cross/rower-indiana-x-cross-4-0-m19-czarny-r20

Napisano