Skocz do zawartości

[Rower dla typowego laika] do 2000pln


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Jestem typowym amatorem w kwestii rowerowej, więc proszę o wyrozumiałość :P. Chciałbym wyposażyć się w rower, który będzie głównie służył do jazdy na ścieżkach rowerowych. Nie potrzebuje roweru na już bardziej pod przyszły sezon rozpatruje kupno i tu moje pierwsze pytanie. Warto czekać na zimę i wtedy rozejrzeć się za kupnem? Czy to po prostu jest mit, że zimą są tańsze rowery? Gdzie kupić rower? Domyślam się, że są jakieś intenretowe sklepy w których korzystniej jest kupić. Co do ceny jeżeli ciężko do 2000pln będzie znaleźć rower, który pozwoli mi komfortowo poruszać się po ścieżkach rowerowych, jestem w stanie dołożyć 500pln. Jednakże jakby się dało zmieścić do 2000pln to było by super ;).

180cm

97kg, aktulanie bo jestem w okresie roztrenowania, lecz jakbym miał kupować rower typowo na przyszły sezon to spokojnie można liczyć 88kg maks 90kg. 

Pozdro i udanego nadchodzącego tygodnia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zimą można liczyć na spore wyprzedaże, ale już teraz powoli się zaczynają. Z rowerów w tym przedziale cenowym możesz spojrzeć na Tribana RC 500 FB czy na Marina Muirwoods. Wiele zależy od tego w jakim stanie są ścieżki rowerowe w Twoim mieście i czy zamierzasz zjeżdżać z asfaltu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach