rzymo 134 Rowery (1) Napisano 7 Wrzesień 2019 Bardziej w ramach ciekawostki a nie jakaś wymyślna przeróbka komponentu. Kupiłem lewą klamkomanetkę Shimano Tiagra ST-4700, z uszkodzonym mechanizmem zmiany przełożeń. Dla mnie lepiej - bo ma działać z napędem 1x10, więc wada stała się dla mnie zaletą (niska cena zakupu). Wywaliłem co nieco - jakieś 76g - komplet klamkomanetek zamiast 499 waży teraz 423 gramy. Jest ok Swoją drogą klamkomanetki z następujących po sobie roczników i widać różnicę w malowaniu głównej dźwigni. Byłem pewny, że wygląd jest identyczny przez cały czas produkcji danej serii, ale jak widać myliłem się... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
skom25 1425 Napisano 7 Wrzesień 2019 No dobra, a jaki jest efekt? Bo jeżeli klamka nadal pochyla się tak jakbyś chciał zmieniać przełożenie, to sukces jest połowiczny Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
rzymo 134 Rowery (1) Napisano 7 Wrzesień 2019 Chciałem zrobić otworek pod śrubę, która by blokowała dźwignię (analogicznie do tej nie pozwalającej wychylić się dźwigni "na zewnątrz" roweru) - ale zaraz obok/nad leci linka hamulcowa, więc nie ruszałem. Wcisnąłem po prostu krążek z tworzywa (+stalowy pin do ustalenia pozycji) - siedzi sztywno, nie jestem w stanie ruszyć dźwignią na boki. Chodzi tylko przód/tył, czyli jak hamulcowa. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach