Skocz do zawartości
Jurcyk

[Koszyk na butelkę] Topeak Modula Cage XL

Rekomendowane odpowiedzi

Jurcyk

Sprzedam koszyk w bardzo dobrym stanie z regulacją wysokości w zależności od pojemności butelki. W koszyku woziłem również bidon po zabezpieczeniu paskiem.Cena 36 zł. Mogę wystawić na Allegro.

 https://www.olx.pl/oferta/koszyk-na-butelke-topeak-modula-cage-xl-CID767-IDzYimX.html#fc4be4f32c

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Jurcyk

Up, obniżam cenę na 29 zł

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Jurcyk

Koszyk sprzedany. Proszę o zamknięcie tematu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

  • Podobna zawartość

    • goobie
      Przez goobie
      Cześć, postaram się jak najkrócej – mam do rozwiązania taki dylemat:
      wariant 1:
      modernizacja podstawowej wersji Merida Scultura (aluminium), którą użytkuję od nowości przez dwa sezony:
      1.       grupa shimano 105 – mogę ją kupić za ok 2000 zł (R7000)
      2.       opcjonalnie grupa Shimano Ultegra (R8000) – którą mogę kupić za 2700 zł
      3.       komplet kół Mavic Aksium  - koszt ok 700 zł
      4.       koszt robocizny – brak (wszystko robię sam)
      KOSZT: 2700 zł (lub 3400 zł)
      Geometria mi odpowiada, wygląd roweru mi się podoba, jestem do niego przyzwyczajony. Szeroka główka w ramie i masywniejszy widelec. Wsporniki alu. Waga po modernizacji: ok 8,8 kg
       
      wariant 2:
      dość okazyjny zakup (chyba) Canyon Endurace AL 7.0 (aluminium, 2017) w konfiguracji od pierwszego właściciela z pełną dokumentacją (przebieg ok 4000km):
      1.       grupa Shimano Ultegra (6800)
      2.       Mavic Aksium
      3.       karbonowy wspornik siodła
      KOSZT: 3200 zł
      Geometria też całkiem fajna – jechałem parę kilometrów i wydaje się, że mogę na nim jeździć szybciej. Poza tym jedzie się bardziej gładko/miękko – nie wiem czy to kwestia ramy czy opon i kół. Karbonowy wspornik siodła. Wadą jest wąska główka, jakiś taki bardzo delikatny widelec (tak się wydaje). Waga podobno 8,2 kg, ale nie sprawdziłem tego. No i jeszcze jedno: rama ma delikatne okrągłe wgniecenie z boku rury podsiodłowej, które powstało podczas transportu (niestety nie mam zdjęcia) – i tutaj obawa czy taka mocno wylajtowana ramka Canyona nie posypie się z czasem…
      Jeśli chodzi o mój profil użytkowania: jeżdżę nie tak mało – głównie w płaskim terenie. Ostatnie dwa miesiące wyszły po 1000km każdy. Przeważnie są to jazdy po 50, 70 lub 100 km w okolicach AvgSpeed 29 km/h.
      Dzięki za wszystkie opinie i porady, bo naprawdę nie wiem co zrobić
      p.s. pytanie odnośnie netykiety: czy jest sens zadawać to samo pytanie na FB/rowerowe porady lub innym forum czy zostanę za to opieprzony? 
       
    • kamilio23
      Przez kamilio23
      Witam
      Mam problem z wyregulowaniem napędu Alfine 8 (8 biegów/rower Univega Geo) - uprzedzę odpowiedzi: wiem, że zmienia się bieg na 4 poziom i reguluje dwie żółte kreski. Teraz są ustawione okej.
      Chodzi o to, że na wszystkich biegach napęd "trykocze" oprócz biegu nr 6.
      Co jest przyczyną? Jak temu zaradzić?
    • zozo1377
      Przez zozo1377
      Witam,  mam nie lada problem  po  wymianie linki i  pancerzy  na tylnej przerzutce -  właściwie nie działa wcale.
      1.Łańcuch ustawiam na najniżej  zębatce oraz najwyżej  z przodu .
      2. Luzuje klamkomanetktę (luz 0  napięcia ustawienie klamki  na najcięższe położenie) linka wewnątrz maneki  jest w pozycji z której możliwe jest jej  pociągnięcie do tyłu (tj. wrzuć cięższy bieg)
      3. Baryłkę dokręcam do końca i odkręcam o  3 obroty aby w razie W móc poluzować linkę  (mam 2 baryłki  na lince i  przy przerzutce)
      4. Dokręcam linkę jest  naciągnięta -  czyli  mam już dość sztyno
      i  w  tym momencie, nie ma bata,  aby klamko manetką wrzucić lżejszy bieg (w Sramach trzeba 2x mocniej  wcisnąć do  środka aby przerzutka przeskoczyła w lżejsze położenie),  wychodzi  oczywiście że linka jest zbyt mocna napięta, niestety poluzowanie nic nie daje, wręcz jest jeszcze gorzej.
      Położenia L i H grają,  wózek  z przodu  ustawiony,  prostowałem  też hak przerzutki (ale kwestia 1-2mm)
      Być może robię jakiś oczywisty błąd, przelgadam już 10  poradnik i  nie widzę gdzie coś miałoby być źle.
      Pancerze czyste, linka lata w dłoniach jeżeli  przerzucam klamką położenie w każdym momencie, oporów nie ma.
       
      Oczywiście próbowałem  też ustawić klamkomanetkę naciągnięta i wtedy  naciągnąc też linkę -  0  efekt.
       
       
    • porywacz_zwlok
      Przez porywacz_zwlok
      Witam. Chciałbym się nauczyć się regulacji przedniej przerzutki w moim Serious Grafix, bo w ułożeniu na dużym blacie z przodu i najmniejszych z tyłu jak jest łańcuch, słyszę go jak ociera o łyżkę. O dziwo w konfiguracji małego blatu z przodu i na największym z tyłu też delikatnie łańcuch ociera. Wygląda to jakby za mały zakres poruszania się był przedniej łyżki. czy macie jakieś łopatologiczne poradniki, gdzie magę na temat regulacji poczytać? Mam nadzieję, że w zrozumiały sposób napisałem, o co mi biega.
    • tadeuszwlodarczyk
      Przez tadeuszwlodarczyk
      Mam problem z ustawieniem właściwym zdalnej blokady. Nowy amor z nie zamontowaną manetką, instrukcja czytana. Działa idealnie, gdy rower stoi w stojaku, ale jak na niego wlezę, amor blokuje się, ale nie działa wyłączanie blokady. Nie ma w instrukcji ani słowa o tym, by ustawiać przy wduszonym amorze lub spuszczonym powietrzu, ale czy przypadkiem. nie chodzi o to właśnie? Podobny problem mam z RST F1rst Air, więc podpowiedź bardzo by mi pomogła.
      Z góry dzięki.
      Tadzik.
×