Skocz do zawartości

[1800-2500] Indian pulsar x 5.9?

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam! Noszę się z zakupem pierwszego roweru od niepamiętnych czasów :) Mam 189 cm wzrostu i 90 kg wagi. Rower będzie użytkowany w trybie mieszanym - 75% miasto, 25% lekki teren. Czysta rekreacja. Kolega polecił mi ten rower:

https://www.mediaexpert.pl/rowery-mtb/rower-indiana-x-pulser-5-9-m21-czarny,id-1161296?utm_source=Ceneo&utm_medium=cpc&utm_content=885276&utm_campaign=2019-03&utm_term=Rowery-MTB&ceneo_spo=false

Co sądzicie o tej propozycji? Jestem otwarty na Wasze sugestie i wszelkie inne propozycje. Jestem laikiem w tej materii więc zdaje się na Was :)

Z góry dziękuję za pomoc i zabrany głos. 

Napisano

Np. coś takiego? 

https://sklep.sportprofit.pl/pl/p/Rower-Marin-Muirwoods-Q-29-satin-black-2019/16930

Rower cieszy się dobrą opinią, m. in. tu na forum. Dotyka górnej granicy mojego budżetu. Indian jest o 2 kg cięższy... Ale jest na pełnym deore. Tylko pojawią się pytanie - czy ja w rekreacyjnej miejskiej jeździe odczuje różnice pomiędzy deore a niższa klasa? Jakie inne modele są Waszym zdaniem godne uwagi? 

Napisano

Marin w tych warunkach co opisujesz był by dobrym wyborem. Zeszłoroczny model w kolorze zielonym jeszcze niedawno był dostępny za 1800 w halarowerowa.pl.

Jak koniecznie chcesz model z amortyzatorem, to zobacz rowery crossowe, coś oferty Unibike, Kands, Northtec, Kross. A mtb do takiej jazdy nie warto.

Napisano

Jak wyżej, jednakże ten rower indiana ma bdb stos. ceny do jakości/osprzętu. Amor waży 2500 gr co nie jest kosmosem, waży tyle samo co powietrzny xcr 29.

Napisano

Absolutnie amortyzator nie jest wymogiem... Razi mnie troszkę ta zieleń marina ale cena jest bardzo atrakcyjna. Potwierdzam, aktualnie cena zielonego egz. to 1799 zł. 

Napisano

Przemawia do mnie ten muirwoods, jego specyfikacja i cena. W tej cenie nie znajdę chyba nic lepszego... Oczywiście jestem otwarty na Wasze inne propozycje

Napisano