adrian23 Napisano 5 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2018 Dzień dobry, bardzo proszę o pomoc. Spodobał mi się no i jest w moim przedziale cenowym powiedzmy do 800 zł max ten rowerek: https://www.olx.pl/oferta/rower-mtb-felt-q800-sram-CID767-IDviBWO.html Czy warto? Nic nowego nawet za 1200 nie ma takiej specyfikacji, no i ten amortyzator, dość chyba leciwy, lecz przy odpowiednim serwisie wytrzyma jeszcze długo? Ew co można w takim budżecie szukać? Przeszukuję marki kross i scott lecz nic wartego uwagi nie ma, ciężko o okazję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Janu_sz Napisano 5 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2018 Jak amor padaka to dolicz +1000 zł minimum. Bez oględzin to gdybanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SoloTM Napisano 5 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2018 Amor bdb o ile górne golenie nie porysowane, nie mają wżerów itp. i działa poprawnie. Podstawowy serwis z uszczelkami, ślizgami to jakieś 250 pln . Jeśli tak, to możesz brać. Oczywiście wszystko sprawdzić - ramę, koła, luzy, stan napędu. itp. Widać, że jakiś dzieciak na tym jeździł i próbował jeździć, a przynajmniej rower stylizować, na urban dh ( czy inny wynalazek - kierownica, mostek ) ale jak wszytsko hula to można wziąć za 800. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adrian23 Napisano 5 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2018 dzięki za odpowiedzi. Wybieram się dziś oglądać. Ten amor jest powietrzny czy olejowy? Średnio się znam a na temat tego w necie nie ma zbyt wielu informacji. Rozumiem że jeżeli stan jest ok to lepiej kupić taki rower niż jakiegoś krossa czy rometa z dolnej półki w przedziale 1000-1200 zł? Rower ma służyć to tzw niedzielnej jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SoloTM Napisano 5 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2018 Powietrzno - olejowy Były różnice w zalezności jaki rocznik, ale jeśli to hydra air to : Medium ściskania : powietrze Hydra Air Tłumienie : hydrauliczne Pure De Lite Ja wolalbym używanego felta niż nowego za 1200 krossa rometa itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adrian23 Napisano 5 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2018 Kupilem, rower jest genialny. Lekki, podnosze jedną ręką. Amor jak nowy, wszystko działa i jest zachowane w perfekcyjnym stanie. Rower ma jakies 10 lat i od nowosci u jednego wlascicela, sam go zlozyl. Mily i sympatyczny Pan ok 40 Amortyzator jest tylko powietrzny, to lepiej czy gorzej? Najlepiej wydane 800 zl chyba w moim zyciu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SoloTM Napisano 5 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2018 Specjalistą od amorów nie jestem, ale niech będzie, że samo powietrze. Serwis może być droższy i częściej trzeba smarować - jeśli nie olejowy. Musisz speca od amora znaleźć. Na forum retromtb.pl jest gość o nicku focker. To mistrz świata w amorach. Zobaczy zdjęcie i będzie wiedział jaki rocznik, co ma w środku i jak trzeba serwisować itp. itd. Lekki to wiadomo było po specyfikacji. Sam amor to 1,6-1,8 kg ( zamiast 2,5 kg suntour xct ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adrian23 Napisano 6 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2018 Cytat wszystko zależy od wersji, niektóre miały tłumik pure de lite (bez blokady), a niektóre motion control, czyli najpopularniejszy tłumik RSa. Olej standardowo 5 i 15W. Do goleni koło 15ml, a do tłumika to zależy od konkretnej wersji. cytat z naszego forum, użytkownik Piksel. ten model to Motion Control tak więc będzie olejowo-powietrzny , więc chyba lepiej rowerek jednak po serwisie więc na ten moment nic nie będę robił, sprawdzę odpowiednią ilość powietrza i jazda Dzięki ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.