Skocz do zawartości

[używany rower Felt] czy warto? Rock Shox


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dzień dobry, bardzo proszę o pomoc. Spodobał mi się no i jest w moim przedziale cenowym powiedzmy do 800 zł max ten rowerek: 

https://www.olx.pl/oferta/rower-mtb-felt-q800-sram-CID767-IDviBWO.html

Czy warto? Nic nowego nawet za 1200 nie ma takiej specyfikacji, no i ten amortyzator, dość chyba leciwy, lecz przy odpowiednim serwisie wytrzyma jeszcze długo?

Ew co można w takim budżecie szukać? Przeszukuję marki kross i scott lecz nic wartego uwagi nie ma, ciężko o okazję.

Napisano

Amor bdb o ile górne golenie nie porysowane, nie mają wżerów itp. i działa poprawnie. Podstawowy serwis z uszczelkami, ślizgami to jakieś 250 pln . Jeśli tak, to możesz brać. Oczywiście wszystko sprawdzić - ramę, koła, luzy, stan napędu. itp.  Widać, że jakiś dzieciak na tym jeździł i próbował  jeździć, a przynajmniej rower stylizować, na urban dh ( czy inny wynalazek  - kierownica, mostek ) ale jak wszytsko hula to można wziąć za 800.

Napisano

dzięki za odpowiedzi. Wybieram się dziś oglądać. Ten amor jest powietrzny czy olejowy? 

Średnio się znam a na temat tego w necie nie ma zbyt wielu informacji. 

Rozumiem że jeżeli stan jest ok to lepiej kupić taki rower niż jakiegoś krossa czy rometa z dolnej półki w przedziale 1000-1200 zł?

Rower ma służyć to tzw niedzielnej jazdy :)

Napisano

Powietrzno - olejowy

Były różnice w zalezności jaki rocznik, ale jeśli to hydra air to :

Medium ściskania : powietrze Hydra Air
Tłumienie : hydrauliczne Pure De Lite

Ja wolalbym używanego felta niż nowego za 1200 krossa rometa itp.

Napisano

Kupilem, rower jest genialny. Lekki, podnosze jedną ręką. Amor jak nowy, wszystko działa i jest zachowane w perfekcyjnym stanie. Rower ma jakies 10 lat i od nowosci u jednego wlascicela, sam go zlozyl. Mily i sympatyczny Pan ok 40 B)

Amortyzator jest tylko powietrzny, to lepiej czy gorzej? Najlepiej wydane 800 zl chyba w moim zyciu :P

 

Napisano

Specjalistą od amorów nie jestem, ale niech będzie, że samo powietrze. Serwis może być droższy i częściej trzeba smarować - jeśli nie olejowy. Musisz speca od amora znaleźć. Na forum retromtb.pl  jest gość o nicku focker. To mistrz świata w amorach. Zobaczy zdjęcie i będzie wiedział jaki rocznik, co ma w środku i jak trzeba serwisować itp. itd.    Lekki to wiadomo było po specyfikacji. Sam amor to 1,6-1,8 kg  ( zamiast 2,5 kg  suntour xct )

Napisano
Cytat

wszystko zależy od wersji, niektóre miały tłumik pure de lite (bez blokady), a niektóre motion control, czyli najpopularniejszy tłumik RSa. Olej standardowo 5 i 15W. Do goleni koło 15ml, a do tłumika to zależy od konkretnej wersji.

cytat z naszego forum, użytkownik Piksel.

ten model to Motion Control tak więc będzie olejowo-powietrzny , więc chyba lepiej :) 

rowerek jednak po serwisie więc na ten moment nic nie będę robił, sprawdzę odpowiednią ilość powietrza i jazda :)

Dzięki !

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...